نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و مس رفسنجان

دو کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امروز مس رفسنجان و سپاهان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان و مس رفسنجان ظهر امروز – دوم دی‌ماه – به میزبانی رفسنجانی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان نویدکیا با دو گل فتح این نبرد حساس شدند. مهدی مرجان‌زاده قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که یک گل از تیم مس رفسنجان را مردود اعلام کرد. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه از سوی نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و نوید مظفری بررسی شده که در ادامه می‌خوانید

پاس عقب نژاد مهدی و احتمال عبور توپ از خط دروازه

رودنیل: درصحنه اول روی ضد حمله کمک دوم خیلی جامانده بود در حالی که توپ اصلاً از خط عبور نکرده و توپ گل نشد که از شانس‌های کمک دوم بود.

گل مردود مس رفسنجان

رودنیل: درصحنه دوم طبق قانون جدید که در هر شرایط توپ به دست مهاجم بخورد و خودش یا هم تیمی‌اش اش گل بزند هند محسوب می‌شود.حالا چرا داور از کمک‌ها نظر می‌خواهد در حالی که خودش روی صحنه بوده در آن شلوغی کمک‌ها از کجا صحنه را دیدند قابل پرسش است.

مظفری: در هر شرایطی چه تصادفی و چه عمد توپ در محوطه به دست مهاجم برخورد کند و خودش یا هم تیمی او گلزنی کند گل مردود است و اعلام این هند درست بوده است.

عملکرد کلی داور

رودنیل: این داور هفته اول برای ذوب خوب سوت نزد و تا مدتی قضاوتی به او داده نشد، من نمی‌دانم تکلیف تیم‌ها با این نوع قضاوت‌ها در آینده چه خواهد شد.

کد خبر 463556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.