جذب بودجه ۵۸۳ میلیارد ریالی سازمان عمران اصفهان در آذرماه ۹۹

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از جذب بودجه ۵۸۳ میلیارد ریالی این سازمان در یک ماه خبر داد و گفت: رکورد تمامی ادوار در جذب بودجه پروژه‌ها در یک ماه شکسته شده است.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آذرماه ۹۹ شاهد رکورد زنی و جذب ۳۹ درصدی بودجه پروژه‌های عمرانی سازمان عمران هستیم.

وی تصریح کرد: کل بودجه‌ای که امسال برای سازمان عمران در نظر گرفته شده، ۲۰۳ میلیارد تومان است که در ۹ ماهه اول سال در بحث پروژه‌های عمرانی از ۱۴۲ میلیارد تومان بودجه مصوب، ۱۴۵ میلیارد تومان معادل ۱۰۲ درصد جذب شده که از این میزان فقط ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آذر ماه جذب شده و رکورد تمامی ادوار سازمان در جذب بودجه پروژه‌ها در یک ماه شکسته شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: در خصوص پروژه‌های آسفالت و واحد فروش از ۳۵ میلیارد تومان بودجه مصوب، در ۹ ماه نخست سال‌جاری حدود ۲۳ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد جذب شده است.

وی افزود: سال گذشته کل بودجه ۱۲۰ میلیارد تومان بود که امسال با ۶۰ درصد رشد به ۲۰۳ میلیارد تومان رسیده است که ۱۶۷ میلیارد تومان آن یعنی حدود ۸۳ درصد در ۹ ماه امسال جذب شده که یک عدد قابل قبول است.

طرفه‌تابان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری این رکورد ادامه یافته و گزارش خوبی از جذب بودجه سازمان عمران به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 463318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.