کشف طلاهای مسروقه ۳۰۰ میلیونی از مخفیگاه زورگیران

فرمانده انتظامی شهرستان "اوز" از دستگیری سه نفر زورگیر و کشف سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم هادی محمدیان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزلی در یکی از محلات شهرستان " اوز"، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و سرنخ‌های به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت در این خصوص سه نفر سارق به عنف که به زور وارد منزل شاکی شده بودند و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کرده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل شاکی اقرار کردند، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، چهار حلقه النگو، دو حلقه انگشتر و دو عدد موبایل مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان " اوز" با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ "محمدیان" تصریح کرد: سارقان و افرادی که چشم طمع به اموال دیگران دارند در این شهرستان جایی برای جولان دادن ندارند و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 463231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.