مراسم‌های مهم‌تر از یلدا باید به خاطر کرونا لغو شود / به حافظ خوانی علاقه دارم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: مراسم‌های مهم‌تر از شب یلدا باید به خاطر کرونا کنسل شود و باید مردم رعایت کنند.

به گزارش ایمنا شیوع کرونا دلیل مهمی است برای اینکه شب یلدای امسال با بقیه سال‌ها فرق داشته باشد. امسال نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته سنت دید و بازدیدهای یلدایی به سبک سال‌های گذشته را پاس بداریم چون خطر کرونا جان همه ما و عزیزانمان را تهدید می‌کند.

محمدرضا خلعتبری، ستاره تیم فوتبال سپاهان از مردم ایران خواسته محدویت‌های رفت و آمدی و قرنطینه را رعایت کنند.

خلعتبری در این باره گفت: اوضاع خطرناک است و شرایط خوبی نیست. افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. همه ما باید محدودیت‌ها را رعایت کنیم و تا جایی که می‌توانیم در قرنطینه بمانیم. حالا می‌خواهد شب یلدا باشد یا هر مناسبت دیگر. مراسم‌های مهم‌تر از شب یلدا باید به خاطر کرونا کنسل شود و باید مردم رعایت کنند. از همه می‌خواهیم میهمانی بروند و بدهند. اگر کسی ناقل باشد و علامت نداشته باشد می‌تواند افراد زیادی را مبتلا کند. پس بهتر است هر خانواده‌ای در خانه خود بماند.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد افزود: از وقتی محدودیت‌ها ایجاد شده و رفت و آمدها کمتر شده آمار مبتلایان پایین آمده است. پس لازم است که همه ما تحمل کنیم و در خانه بمانیم. شخصاً جایی نمی‌روم و فقط تمرین می‌کنم و در خانه هستم به همه هم توصیه می‌کنم در خانه‌هایشان بمانند.

خلعتبری درباره خاطرات خود از شب‌های یلدا در سال‌های گذشته گفت: رسم و سوم همه ما ایرانی‌ها در شب‌های یلدا دور هم جمع شدن است تا دیداری تازه کنیم. در شب‌های یلدا یکی از کارهای مورد علاقه‌ام حافظ خوانی بود و همیشه از خواندن اشعار این شاعر بزرگ لذت می برم.

منبع: برنا

کد خبر 463038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.