۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
در قزوین کمبود میوه نداریم

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر میوه به اندازه کافی در بازار میوه و تره‌بار قزوین وجود دارد و هیچ کمبود و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا شمسینی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گران فروشی میوه شب یلدا تیم‌های نظارتی ویژه بازرسی در سطح شهر فعال هستند تا نظارت‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال شهروندان و در راستایی ستاد تنظیم بازار شب یلدا در بازارچه‌های تحت پوشش شهرداری قزوین مرغ، ماهی و میوه با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین ادامه داد: در شرایط فعلی تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان به وفور در میادین میوه و تره‌بار موجود است و هیچ گونه کمبودی نداریم.

شمسینی اضافه کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها در شب یلدا فعالیت کسبه سطح شهر و میدان تره‌بار نیز تا ساعت ۱۸ عصر امروز خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت دست فروشان در روز بازارهای قزوین افزود: براساس ستاد مقابله با کرونا استان فعالیت این روز بازارها در زمان‌های تعیین شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار روز بازار شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار، چهارشنبه بازار و جمعه بازار است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین تاکید کرد: شهروندان قزوینی به منظور پیشگیری از کرونا با رعایت نکات بهداشتی در بازار و محل خرید حاضر شوند و به منظور رعایت محدودیت‌ها تردد، خرید خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 462892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.