استان‌های همجوار اصفهان برای تحقق طرح‌های قانونی انتقال آب کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است استان‌های همجوار اصفهان کمک کنند و دست به دست هم دهند تا آنچه با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و با طی فرایند قانونی در خصوص طرح‌های انتقال آب انجام شده، محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: موضوع آب، دغدغه مهمی است که در جلسات مختلف به آن پرداخته‌ایم و همچنان پیگیر تحقق حق قانونی مردم اصفهان در این رابطه هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم نزولات آسمانی روز به روز افزایش پیدا کرده و جبران گذشته شود، افزود: هرگونه کوتاهی در خصوص طرح‌های انتقال آب چه مواردی که مربوط به سازمان محیط است، چه بخشی که در اختیار وزارت نیرو است و چه آن تدابیری که باید توسط دولت و مجلس اندیشیده شود، پذیرفته نیست و امیدواریم این دغدغه مردم اصفهان مورد توجه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر محبت یا ناهمراهی در این زمینه اتفاق افتد، هم‌استانی‌های ما در زمان خود هر دو را جبران خواهند کرد پس چه بهتر که این موضوع در ذهن مردم اصفهان با خاطرات خوشی رقم بخورد.

وی ادامه داد: لازم است استان‌های همجوار نیز کمک کنند و دست به دست هم دهند تا آنچه با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و با طی فرایند قانونی در خصوص طرح‌های انتقال آب انجام شده، محقق شود.

حمایت یلدایی مدیریت شهری از کارکنان شهرداری

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به مناسبت شب یلدا و با ارائه بسته‌های حمایتی و شارژ اصفهان کارت به جمعی از کارگران، رانندگان و کارکنان شهرداری سعی در حمایت از آن‌ها داشته که این توجه در شرایط اقتصادی کنونی قابل تحسین است و امیدواریم منجر به برکت سفره بزرگ شهرداری شود.

وی افزود: در کنار این موضوع باید به شرکت سیاحتی سپاهان نیز اشاره کرد که به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع کرونا در شرایط سختی قرار دارد و تقریباً درآمدهای این شرکت به صفر رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ماهانه بین ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه‌های جاری این شرکت است که وقتی ورودی مالی نداشته باشند، خروجی مطلوبی نیز برای پرداخت این هزینه‌ها و تأمین حقوق و دستمزد وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیدوارم مدیریت شهری با وجود هزینه‌هایی که شیوع کرونا به بخش‌های دیگر شهرداری تحمیل کرده، اهتمامی در حمایت از این شرکت داشته باشد و از ستاد استانی مقابله با کرونا نیز درخواست داریم به دلیل اینکه اغلب خدمات این شرکت در فضای باز است، مجوز فعالیت مجدد آن را صادر کند.

نصراصفهانی افزود: اگر در شرایط فعلی فعالیت سایر مجموعه‌های مشابه نیز محدود می‌شد، توقعی برای بازگشایی نداشتیم اما وقتی سایر مجموعه‌های تفرجگاهی و پارک‌ها باز است، امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بیش از این زیان مالی به این شرکت آسیب نزند.

خوش بودن در شب یلدا را به نگرانی در آینده تبدیل نکنیم

وی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، آن را یادآور بزرگترین شب سال و عاملی درس‌آموز برای قدردانی از زمان دانست و اظهار کرد: باید از حداقل زمان خود حداکثر بهره را ببریم؛ اینکه زمان را به طلا تشبیه می‌کنند، نه اینکه ارزش آن مانند طلاست بلکه طلا قابل خرید و فروش است اما فرصت‌ها و وقت‌ها اگر سپری شود به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست.

نصراصفهانی با بیان اینکه برمبنای تعالیم اسلامی شدیدترین غصه‌ها ازدست دادن فرصت‌هاست، ادامه داد: امیدوارم در مسئولیت‌های خود از فرصت‌هایی که در اختیار داریم در خدمت به خلق خدا و به بهترین نحو ممکن بهره ببریم.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل آنکه کادر درمان نگران هستند که با بی‌احتیاطی در دورهمی‌های شب یلدا موج جدیدی از بیماری ایجاد شود، امیدواریم مردم همچون گذشته گوش به فرمان مطالبات کادر پزشکی باشند و اندکی خوش بودن در کنار هم را به نگرانی در آینده تبدیل نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از تلاش مدبرانه و ایثارگرانه پرستاران در طول نزدیک به یک سال گذشته تقدیر کرده و آرزوی سلامت برای آنان داریم و یاد شهدای جبهه سلامت را نیز زنده نگاه می‌داریم.

وی گفت: تلاش پی در پی و بدون وقفه این قشر در طول چند ماه گذشته را چیزی به جز ایثارگری نمی‌توان نام نهاد و یقیناً مردم قدرشناس ایران عزیز، دعاگو و سپاسگزار این خدمات صادقانه و بدون منت خواهند بود.

کد خبر 462817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.