اضافه شدن فوق‌العاده ویژه در احکام پرستاران از ابتدای دی ماه

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: امیدواریم از ابتدای دی ماه فوق‌العاده ویژه در احکام پرستاران قرار گیرد تا با اضافه شدن آن حقوق پرستاران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیما صفازاده در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با بیان اینکه تعدادی از همکاران در تابستان برای آمادگی مقابله با کرونا جذب شدند و مراحل استخدامی آن‌ها به سرعت انجام شد، اظهار کرد: در فصل زمستان نیز از طرف وزارت بهداشت سهمیه‌ای اختصاص داده شده، آزمون استخدامی آن تعیین و در فصل آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: پرستاران تمام قد برای مبارزه با کرونا در حال تلاش هستند، مطالبات و معوقات آنها در حال پرداخت است و تا پایان شهریور ماه بخشی از مطالبات پرستاران پرداخت خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان خاطرنشان کرد: محاسبات پرداخت پاداش کرونا تا انتهای فصل پاییز انجام، بودجه آن مشخص شده و به حساب پرستاران واریز خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان با اظهار امیدواری به اینکه از ابتدای دی ماه فوق‌العاده ویژه در احکام پرستاران قرار گیرد، اضافه کرد: با اضافه شدن فوق‌العاده ویژه حقوق پرستاران افزایش می‌یابد.

کد خبر 462785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.