آمادگی برای مقابله با بحران‌های فصل زمستان در شهرداری رشت

شهردار رشت بر لزوم آماده سازی ماشین آلات برای فصل زمستان و بحران‌های پیش رو تاکید کرد و گفت: اورهال نمودن و تعمیر خودروهای فرسوده به ویژه آمادگی خودروهای برف روبی به الویت کاری کارکنان این بخش تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید سرزده از اداره فنی و اجرایی سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری شهرداری رشت اظهار کرد: از مدیران و کارکنان واحد عمران درخواست می‌شود وضعیت ماشین آلات سازمان و میزان آمادگی خودروها برای مقابله با بحران‌های احتمالی را رصد کنند.

شهردار رشت بر لزوم آماده سازی ماشین آلات برای فصل زمستان و بحران‌های پیش رو تاکید کرد و گفت: اورهال نمودن و تعمیر خودروهای فرسوده به ویژه آمادگی خودروهای برف‌روبی به الویت کاری کارکنان این بخش تبدیل شود.

احمدی با بیان اینکه خدمات سازمان عمران جهت آسفالت معابر شهری در رشت شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: سازمان عمران و باز سازی فضای شهری پیشانی شهرداری رشت است.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌های راهسازی مستقر در اداره فنی و اجرایی سازمان شهرداری جهت مقابله با روزهای بحرانی ضروری است، گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و خدمات رسانی بهتر به شهروندان شایسته تقدیر است.

کد خبر 462762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.