تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت فرودگاه‌ها با ساخت دبستانی در منطقه محروم

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم افتتاح دبستان روستای چاه کیچی شهرستان دلگان به نام «شهدای شرکت فرودگاه ها» همیاری جهادگران و مسؤولان شرکت را در بهسازی و افتتاح این دبستان گامی در تحقق مسؤولیت اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیر مکری در این مراسم که امروز (۲۹ آذر) با حضور مجید قدیریان، فرمانده بسیج صنعت هوانوردی، مسعود خواست خدایی، فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ایزدبین مدیرکل دفتر مدیرعامل و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان و شهرستان دلگان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسؤولیت اجتماعی باید هرچه بیشتر مورد توجه سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد و در دستور کار آنها قرار گیرد، عنوان کرد: نتایج مسؤولیت اجتماعی اقداماتی است که به حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی منجر می‌شود.

وی افزود: پس از وقوع سیل در اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت یاری رسانی به سیل زدگان، جهادگران شرکت در تمام فرودگاه‌ها گروه جهادی را تشکیل دادند و اعزام شدند. حجم بزرگی از این امدادرسانی نیز توسط گروه جهادی اعزامی به سیستان و بلوچستان انجام شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: با اعلام نیاز به بهسازی مدرسه روستایی چاه کیچی با موافقت وزیر راه و شهرسازی بخشی از بودجه اختصاصی به برنامه‌های دهه فجر سال گذشته را به تأمین هزینه بهسازی این مدرسه اختصاص دادیم و در ظرف مدت یک سال با وجود بحران کرونا و متوقف شدن بسیاری از پروژه‌ها توانستیم باهمت وارده جهادگران بسیجی شرکت این مهم را محقق کنیم.

امیرمکری از تمام دست‌اندرکاران بهسازی این مدرسه بویژه فرمانده و اعضای بسیج شرکت و نیز پیمانکار طرح قدردانی کرد.

دبستان شهدای شرکت فرودگاه‌ها شش کلاسه است که در دو شیفت دبستان دخترانه حضرت زینب (س) و پسرانه «یادگار حضرت امام (ره)» خدمت رسانی می‌کند.

کد خبر 462741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.