پرسپولیس ۱-۲ اولسان/ VAR قاتل سرخ‌ها در فینال

نیمه دوم رقابت حساس پرسپولیس و اولسان از با نتیجه دو بر یک به سود اولسان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه - ۲۹ آذر ماه - در ورزشگاه القطر به مصاف اولسان هیوندای رفت که نماینده کره جنوبی موفق شد در یک بازی پرفشار با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندا

ورزشگاه: الجنوب قطر

تماشاگر: - حدود ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۴۴) برای پرسپولیس جونیور (دقیقه ۳+۴۵ و ۵۴) برای اولسان هیوندای

اخطار:

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (آرمان رمضانی دقیقه ۷۵)، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه (علی شجاعی دقیقه ۹۰) و مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

اولسان هیوندای: جو سوهوک، دوی بولتوایس، پارک جوهو، کیم این سونگ، سین جین هو، جونیور، یون بیتگارام، ون دوجائه، کیم تایی، هوان کیم کهی، لی چونگ یونگ

سرمربی: دو هون کیم

داور: عبدالرحمن ابراهیم

شرح بازی:

بازی با حملات نصفه و نیمه نماینده کره آغاز شد ولی هر چه از بازی گذشت نماینده ایران توانست حملات خوبی را روی دروازه نماینده کره ایجاد کند، حملاتی که منجر به اولین موقعیت بازی برای سرخ‌پوشان شد. بعد از حملات بی جان سرخ‌ها این بار نوبت اولسان بود که به دروازه پرسپولیس نزدیک شد، موقعیتی که منجر به شوت مهاجم نماینده کره به تیرک دروازه لک شد.

رفته رفته حملات اولسان جان بیشتری گرفت، حملاتی که با شوت‌های سرکش و سانترهای خطرناک از چپ و راست همراه بود، البته که این حملات راه به جایی نبرد تا یک سوم اول بازی بدون گل دنبال شود. در ادامه نیمه اول با کم شدن فشار حملات نماینده کره شاگردان یحیی گل محمدی صاحب توپ و میدان شدند تا بتوانند حملات خوبی را روی دروازه اولسان پایه‌ریزی کنند.

در پایان نیمه اول مهدی عبدی روی ضدحمله سرخ‌پوشان موفق شد دروازه اولسان را باز کند، گلی که در دقایق اضافی نیمه اول با پنالتی ریباند جونیور پاسخ داده شد تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم فینال آسیا با حملات بی رمق سرخ‌ها آغاز شد حملاتی که در دقایق آغازین نیمه دوم راه به جایی نبرد تا همچنان بازی با همان نتیجه یک بر یک ادامه پیدا کند؛ در دقیقه ۵۴ مهدی شیری با بی دقتی دومین پنالتی را به نماینده کره داد، پنالتی که این بار خلاف جهت حامد لک به گل تبدیل شد.

نماینده کره جنوبی بعد از زدن گل دوم کمی عقب‌تر نشست تا با حفظ نتیجه بتواند دومین قهرمانی آسیایی خود را رقم بزند تاکتیکی که منجر به حفظ نتیجه دو بر یک تا دقیقه ۷۰ شد. در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا اولسان با نتیجه دو بر یک قهرمان آسیا شود.

شرح گل‌:

۱-۰ مهدی عبدی (دقیقه ۴۴) – حرکت سرخ‌پوشان روی ضد حمله سریع طراح شده از میانه زمین با حرکت خوب مهدی عبدی و شوت زمینی او تبدیل به گل اول بازی شد.

۱-۱ جونیور (دقیقه ۳+۴۵) – پنالتی که روی خطای احمد نورالله‌ی برای اولسان به دست آمد را حامد لک دفع کرد، اما مهاجم تنومند اولسان روی ریباند این توپ حساب کار را یک بر یک مساوی کرد.

۱-۲ جونیور (دقیقه ۵۴) - این بار مهدی شیری بود که با خطای هند خود دومین پنالتی این بازی را نسیب اولسان کرد، پنالتی که این بار خلاف جهت حرکت حامد لک به گل تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷- سانتر بشار رسن از ست خط راست دفاعی اولسان از روی سر مهدی عبدی عبور کرد.

دقیقه ۹- شوت کات دار و خطرناک مهاجم اولسان از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۱۳- شوت سرکش احمد نورالله‌ی درون محوطه جریمه بعد از برخورد با مدافع اولسان به کرنر رفت.

دقیقه ۱۸- ضربه سر خطرناک جونیور روی سانتر ارسالی از مست چپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲- شوت سرکش هافبک اولسان با مشت حامد لک دور شد.

دقیقه ۲۳- ضربه سر جونیور بار دیگر با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳ - ضربه سر مهدی عبدی روی سانتر مواج بشار رسن از سمت راست با اختلاف کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷ - شوت سرکش احمد نورالله‌ی در دو مرحله توسط دروازه‌بان اولسان دفع شد.

کد خبر 462734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.