آدرس اینستاگرام AFC فارسی چیست؟ + لینک گزارش فردوسی پور از فینال آسیا

عادل فردوسی پور قرار است فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش کند. این گزارش در اکانت رسمی ای اف سی فارسی در اینستاگرام پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا در روزهای گذشته خبر گزارش عادل فردوسی از اینستاگرام AFC خبر ساز شد. هجوم کاربران ایرانی برای پیوستن به صفحه اینستاگرام ای اف سی پس از تایید خبر گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط عادل فردوسی پور در این پلت‌فرم اینترنتی شکل گسترده‌تری گرفت و همچنان نیز ادامه دارد تا جایی که تا این لحظه تعداد فالورهای این صفحه به مرز ۲.۵ میلیون نفر رسید.

اینستاگرام ای اف سی فارسی

گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط عادل فردوسی پور در اینستاگرام فارسی ای اف سی که وی برای همین منظور به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قطر سفر کرده تنها برای کاربران ساکن در ایران قابل دریافت و مشاهده است. آدرس صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/theafchub_ir است که در اینستاگرام از طریق جستجوی عبارت theafchub_ir قابل دستیابی است.

این در حالیست که پس از قطعی شدن انجام این گزارش توسط آقای فردوسی پور کاربران ایرانی از روز جمعه به شکلی عجیب شاهد اختلالاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بودند.

در لایو theafchub_ir که امروز عادل فردوسی‌پور فینال لیگ قهرمانان آسیا آن را گزارش می‌کند از تکنولوژی geo_block استفاده می‌شود و باید بدون فیلترشکن اینستاگرام را باز کنید.

به این دلیل که فقط مردم ایران که داخل ایران هستند می‌توانند لایو را ببینند. این دلیل بخاطر حفظ حق پخش مسابقات برای کشورهای مختلف است. ۴۶ کشور حق پخش این بازی را خریداری کردن که به لطف عادل و AFC اینستاگرام فارسی AFC هم این حق پخش را دارد.

فردوسی پور در اینستاگرام

صفحه رسمی AFC به فارسی با انتشار پوستری نوشت: «عادل فردوسی‌پور فینال را برای شما گزارش می‌کند! جایی نروید و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به‌طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی‌پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.» با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند ده‌هزار نفر که عمدتاً ایرانی هستند، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده‌اند. فردوسی‌پور با دوری از فعالیت در صداوسیما پنجشنبه شب گذشته اولین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن زنده شبکه ورزش پخش کرد و سپس راهی قطر شد.

این گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: «به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.»

عادل فردوسی هم اکنون قرار است از طریق لایو اینستاگرام، دیدار حساس میان پرسپولیس تهران و اولسان را گزارش کند.

کد خبر 462719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.