۱۰ سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار در آستانه صدور

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت ۱۲ سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است و از این تعداد دو سند دریافت شده و ۱۰ سند در آستانه صدور است.

حجت الاسلام محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد هشت ماه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تأثیرات منفی را در روند اجرای برنامه‌های اوقاف داشته است و در این مدت عمده فعالیت در اوقاف شهرستان برخوار در راستای حمایت از آسیب دیدگان کرونا بوده است و بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هزینه تأمین بسته‌های معیشتی توسط درآمد آستانه امامزادگان تأمین شده است، افزود: عمده این هزینه‌ها از محل درآمد آستانه امامزاده ابراهیم نرمی، آستانه امامزاده ادهم و موقوفه فضل آباد تأمین شده است و تأمین بسته‌های معیشتی برای روحانیون مدارس در دستور کار قرار دارد، همچنین برای آن دسته از روحانیونی که در مدارس شهرستان اقامه نماز داشتند و بیکار شده‌اند ۵۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان تأمین و توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی در زمینه اقلام بهداشتی، سه هزار عدد ماسک تهیه و در طرح حافظان سلامت محلات توزیع شده است.

وی با توضیح اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت ۱۲ سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است، اضافه کرد: از این تعداد دو سند دریافت شده و ۱۰ سند در آستانه صدور است.

کد خبر 462678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.