طرح تحقیق و تفحص از سازمان قطارشهری تبریز ارائه شد

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طرح تحقیق و تفحص شورا در خصوص عملکرد سازمان قطار شهری تبریز به دلیل قانع کننده نبودن پاسخ مدیرعامل این سازمان قطار شهری به رئیس شورا ارائه شد.

غلامحسین مسعودی ریحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث متروی تبریز اختصاص یافته است، از مدیرعامل سازمان قطار شهری درباره روند پیشرفت این پروژه سوال پرسیده شد که پاسخ وی قانع‌ کننده نبود.

وی با انتقاد از وضعیت پیشرفت این پروژه، افزود: اگر شرایط مطلوب بود و پروژه بر مبنای اعتبار اختصاص یافته پیش می‌رفت، از عملکرد این سازمان رضایت داشتیم اما چون از پاسخ‌ها قانع نشدم، درخواست تحقیق و تفحص از سازمان قطار شهری را به رئیس شورا ارائه دادم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: این طرح با امضای چند نفر از اعضای شورا به رئیس شورای شهر تبریز ارائه شده است و وی باید آن را برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارسال کند و به نظر می‌رسد تا فرجام آن نزدیک به سه ماه زمان می‌برد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال استیضاح شهردار تبریز در رابطه با عملکرد سازمان قطارشهری، گفت: استیضاح شهردار به این دلیل بسیار ضعیف است و برای بررسی عملکرد سازمان نیز منتظر نتایج تحقیق و تفحص می‌مانیم.

کد خبر 462648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.