زیست‌پذیری تبریز در سایه حمل‌ونقل ترکیبی

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عملکرد شورای پنجم در امر حمل و نقل ترکیبی قابل توجه بوده و در این راستا پنج پیاده‌راه در مسیرهای پرترافیک شهری تبریز در دست اجرا هستند که تأثیر زیادی در زیست پذیری شهر تبریز خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، سعید نیکوخصلت با اشاره به افتتاح چهار ایستگاه مترو توسط رئیس‌جمهور با هزینه ۷۵۰ میلیارد تومان، اظهار کرد: از چهار ایستگاه افتتاح شده، یک ایستگاه مربوط به فاز یک (ایستگاه سالار ملی) و سه ایستگاه مربوط به فاز سه (در غرب تبریز) است که دو ایستگاه از این ایستگاه‌ها علی رغم افتتاح به دلیل وجود تحریم‌ها از پله برقی برخوردار نیستند و فعلاً شهروندان در این دو ایستگاه از پله استفاده خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم تا پایان شورای پنجم در خصوص خرید پله‌برقی و افتتاح دو ایستگاه دیگر مترو، تمام خط یک به اتمام رسد.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: عملکرد شورای پنجم در امر حمل و نقل ترکیبی قابل توجه بوده و در این راستا پنج پیاده‌راه در مسیرهای پرترافیک شهری تبریز در دست اجرا هستند که تأثیر زیادی در زیست پذیری شهر تبریز خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم افتتاح این چهار ایستگاه با حضور رئیس جمهور بسیار ارزشمند بود؛ البته تبریز شایسته بیشتر از اینها هم هست و با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی در امر مدیریت شهری، روزهای خوب و امیدبخشی را می‌توان برای این شهر پیش‌بینی کرد.

کد خبر 462604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.