گوشی گلکسی A۳۲ ۵G چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی گلکسی A32 5G که به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی A32 5G که پیش از این در لیست FCC دیده شده بود، اخیراً در Geekbench ظاهر شده است. نام تجاری این گوشی SM-A326B بوده و به پردازنده دایمنسیتی 720 5G مجهز است. حافظه رم محصول ذکر شده چهار گیگابایت و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت بوده و به اندروید ۱۱ مجهز است.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A32 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی باشد. در قاب پشتی آن نیز یک دوربین چهارگانه تعبیه شده است، به طوری که سه دوربین به حالت عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته و لنز دیگر و فلش LED در کنار آن‌ها تعبیه شده است. به نظر می‌رسد گوشی جدید مجهز به دوربین اصلی دارای لنز ۴۸ مگاپیکسل باشد.

هنوز در مورد سه دوربین دیگر این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است. برخلاف بیشتر گوشی‌های جدید سامسونگ، دوربین‌های این گوشی در بخش مستطیل شکل جداگانه تعبیه نشده‌اند و به اندازه یک میلی‌متر از پنل پشتی بیرون‌تر است.

حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی A32 سمت راست و کنار کلیدهای تنظیم صدا قرار دارد، در حالی که لبه پایینی گوشی از پورت USB-C، میکروفون و جک هدفون میزبانی می‌کند. بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات بوده و ابعاد آن ۹.۱ * ۷۶.۱ * ۱۶۴.۲ میلی متر است.

کد خبر 462484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.