زوج راننده تریلی مهمان تلویزیون می شوند

برنامه «مثبت خانواده» با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده جمعه (۲۸ آذر) حوالی ۱۲:۰۰ به مناسبت نزدیک شدن به یلدای ۹۹ به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این برنامه با توجه به شعار «جمع نشویم تا کم نشویم» و لزوم ارتباط مجازی در شب باستانی یلدا، در قالب یک جُنگ مفرح پخش می‌شود.

این برنامه میزبان مهمانان مختلفی خواهد بود، از جمله سه خواهر پرستار که در بخش کرونایی‌های یک بیمارستان مشغول به کارند. همچنین با توجه به روز ملی حمل و نقل یک زوج راننده تریلی که به ترانزیت مشغول هستند، مهمان برنامه می‌شوند. در برنامه این هفته سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان نیز از برنامه‌های شب یلدا برای خانواده‌های کمتر برخوردار، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ایتام این استان سخن خواهد گفت.

«مثبت خانواده» جمعه‌های هر هفته با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می‌شود. این برنامه کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم است که جمعه‌ها ساعت ۱۲ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 462286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.