بازدید علی‌نژاد از اردوی تیم ملی بوکس

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، آخرین روز از مرحله پنجم تمرینات تیم ملی بوکس ایران امروز (چهارشنبه - ۲۶ آذرماه) با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

علی‌نژاد در گفت‌وگو با حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، شرایط تیم ملی را جویا شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشحالم که انتخابات ریاست فدراسیون جهانی بوکس برگزار شد و این رشته پس از مدت‌ها به نظم خوبی در سراسر دنیا رسید. امیدوارم ارتباط خوب حسین ثوری با کرملوف (رئیس فدراسیون جهانی بوکس) باعث شود بوکس کشورمان صاحب جایگاه ویژه‌ای در آسیا و جهان شود.

وی در ادامه افزود: بوکس یکی از رشته‌هایی است که خیلی روی آن حساب می‌کنیم و امیدوارم با هدایت علیرضا استکی بتوانیم در المپیک توکیو و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ نتایجی در خور نام بوکس ایران کسب کنیم.

در ادامه حسین ثوری گفت: تیم ملی بوکس در حال پوست‌اندازی است و ما رنگین‌کمانی از استان‌های مختلف را در اردو داریم. از توجهات علی‌نژاد تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها از فدراسیون بوکس ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش رو عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

در پایان هم علیرضا استکی توضیحاتی درباره شرایط فنی تیم ملی به معاون وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در سطح جهان که قرار است اردیبهشت ماه در پاریس برگزار شود، آماده می‌کند.

تیم کشورمان پیش از این در مسابقات سطح آسیا توسط دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی به دو سهمیه المپیک توکیو دست یافته است.

کد خبر 462137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.