به جانشین عادل فردوسی پور ویزا داده نشد

محمد حسین میثاقی که با دیدار برتر جانشین عادل فردوسی پور شده برای پوشش فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق به دریافت ویزا از قطری ها نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس که با نمایش‌های درخشانش سال گذشته با برانکو به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و اما مغلوب کاشیما شد، امسال هم با گل محمدی راهی فینال شده است.

قرمز پوشان در دیدار نهایی این فصل از رقابت‌ها روز _ شنبه ۲۹ آذر _ ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت کشورمان باید به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی بروند که تیم سخت کوشی هم به نظر می‌رسد.

نکته جالب اما اینجاست که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حق پخش تلویزیونی این دیدار را ندارد و برای این مورد باید با پکیج bein Sports که مالک حق پخش این رقابت‌ها است مذاکره کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هشدار می‌دهد که کشوری که حق پخش تلویزیونی این دیدار را نخریده اجازه ندارد حتی از محل تمرین تیم مورد نظر فیلم بگیرد.

محمد حسین میثاقی که دو سال است با برنامه دیدار برتر جانشین عادل فردوسی پور شده اسمش به عنوان گزارشگر صداوسیما در لیست ۶۰ نفره باشگاه پرسپولیس بوده است نتوانسته ویزای قطر برای سفر به این کشور را دریافت کند.

ظاهراً کنفدراسیون فوتبال آسیا با دیدن نام سه گزارشگر احتمال داده ممکن است تصویر اختصاصی از تمرین یا بازی گرفته شود به همین دلیل ویزای میثاقی را صادر نمی‌کنند.

در اولین تمرین هم به حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر هشدار می‌دهند که تصویربرداری از تمرینات برابر با بازگشت به تهران است!

کد خبر 462105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.