آغاز ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از برگزاری ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری همزمان با ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های سالانه سازمان ضرورت برگزاری انتخابات بین تاکسیرانان خطوط برای انتخاب نماینده خط از بین رانندگان است.

وی با بیان اینکه بندرعباس دارای ۲۳ خط فعال تاکسی در تمامی نقاط شهر است، گفت: از بین رانندگان این خطوط ۴۳ نفر کاندیدای انتخابات نمایندگان خطوط شدند که ۳۲ نفر با دریافت رأی حداکثری به عنوان نماینده تاکسیرانان به سازمان معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس تصریح کرد: این انتخابات ۲۶ آذر ماه با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت، نماینده حراست، مسئول و بازرسان سازمان در دفاتر بازرسی مستقر در سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که سازمان دنبال فراهم آوردن شرایطی برای حضور حداقلی رانندگان در سازمان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها است لذا انتخاب نماینده مورد اعتماد رانندگان با رأی مستقیم آنها به سبب ایجاد پل ارتباطی بین سازمان و تاکسیرانان برای پیگیری‌ درخواست‌ها و نیازمندی‌های رانندگان است.

اخلاقی خاطر نشان کرد: همه رانندگانی که دارای مجوز فعالیت از سازمان هستند حق رأی داشته و می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا فرآیند انجام ششمین مرحله انتخابات تاکسیرانان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و برای هر خط به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

کد خبر 462067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.