چرا سرور HP در میان رقبا جایگاه بهتری دارد؟

در دنیای امروز تجارت، با توجه به رقابت روز افزون بین برندها و شرکت های تجاری در تولید و یا عرضه محصولات، یکی از نیازهای مهم در مجموعه های تجاری استفاده از نرم افزارهای گوناگون است تا بتوانند با استفاده از آن‌ها و طبقه بندی اطلاعات این برنامه‌ها برای تجارت خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایمنا، با توجه به این نیاز، استفاده از تجهیزاتی که بتواند در کنار سرعت زیاد، امنیت اطلاعات را نیز تضمین کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که شاید به خطر افتادن این اطلاعات باعث ضررهای جبران ناپذیری برای مجموعه شود. از این رو شرکت HPE به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در مهندسی، طراحی و ساخت تجهیزات شبکه ، ذخیره سازی و سرور در دنیا شناخته شده است. این شرکت با طراحی طیف وسیعی از تجهیزات شبکه توانسته در افزایش سرعت انتقال داده‌ها با بالاترین ضریب امنیت کمک شایانی به مدیران آی تی در دسته بندی و استفاده از اطلاعات کند.

از پر فروش‌ترین و مهمترین تولیدات این شرکت می‌توان به سرورهای اچ پی اشاره کرد که به طور گسترده در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرور HPE به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های به روز در کنار راهکارهای منحصر به فرد شرکت HPE در مدیریت اطلاعات توانسته بیشترین سهم بازار را در بین رقبا به خود اختصاص دهد. این شرکت محصولات زیادی را در حوزه ذخیره سازی اطلاعات Storage، سرورهای کامپیوتری و تجهیزات شبکه HPE Network طراحی و تولید کرده است که تنوع بالای آن، انتخاب را بسته به نیاز خاص هر کاربر برای مدیران آی تی آسان‌تر کرده است.

از پر مصرف ترین سرورهای این شرکت می‌توان به سرورهای سری HPE ProLiant DL380 G10 و HPE ProLiant DL360 G10 از سری رکمونت اشاره کرد که تمایل و اقبال کاربران به استفاده از این سری باعث شده است که سرور سری HPE ProLiant DL380 به عنوان پر مصرف ترین سرور در میان تمامی رقبا هم بین سرورهای برند اچ پی و هم در میان سرورهای شرکت‌های دیگر را کسب کند که خود نشان از قابلیت‌ها و توانایی‌های این سری است.

از دیگر سرورهای شناخته شده می‌توان به HPE ProLiant ML350 G10 در سری تاور اشاره کرد. البته شرکت HPE به غیر از این دو دسته، سرورهای خود را در دسته‌های دیگر هم طراحی کرده و پیشنهاد می‌کند اگر کاربران احتیاج به حجم وسیعی از پردازش و مدیریت دیتا دارند، از مدل‌هایی مانند سرورهای سری Blade و Synergy استفاده کنند.

از دیگر نکاتی که باعث تمایز محصولات شرکت HPE نسبت به سایر رقبا شده این است که معمولاً سرورهای HPE از منظر کارایی و قیمت در مجموع گزینه‌ی مناسب‌تری برای خرید سرور توسط کاربران است به طوری که با مقایسه قیمت سرور HPE با سایر رقبا و در نظر گرفتن قابلیت‌ها و توان سخت افزاری با سایر رقبا این امر نمایان می‌شود که HPE توانسته بهترین خدمات را در کنار قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار دهد تا استفاده کنندگان از تجهیزات این شرکت بتوانند نیازهای تحت شبکه خود را با اطمینان و سرعت بیشتر پاسخ دهند.

کاربرانی که از سخت افزارهای تولید شده کمپانی HPE استفاده می‌کنند، این امکان را دارند تا ضمن بررسی و مدیریت سرور خود از راه دور از طریق سیستم مدیریتی iLO ، از راهکارهای نرم افزاری شرکت HPE در حوزه شبکه بهره مند شوند تا با به روز ترین تکنولوژی‌ها بتوانند خدمات مربوط به آی تی را انجام دهند.

منبع: ایلنا

کد خبر 461989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.