خرید محصولات بهداشتی ساختمانی

آیا می‌دانید خرید دست خشک کن از ضرورت‌های بهداشتی جهان به شمار می‌رود؟! در این روزهای سخت که یک ویروس بسیار بسیار کوچک موجب شد تا توجه به اصول بهداشتی بیشتر شود، بهتر است بیشتر با این دستگاه دست خشک کن آشنا شوید.

دست خشک کن به عنوان یکی از کاربردی‌ترین لوازم بهداشتی و جایگزینی عالی برای حوله‌هایی است که همواره درون سرویس‌های بهداشتی و در معرض آلودگی قرار دارند. با خرید دست خشک کن شما یک هزینه پرداخت می‌کنید، اما از سلامتی همه‌ی اعضاء خانواده خود محافظت کرده‌اید؛ چراکه استفاده از یک حوله برای همه‌ی اهالی خانه بسیار نادرست و غیر بهداشتی بوده و می‌تواند انواع بیماری‌ها را به دیگران انتقال دهد.

دست خشک کن، کاربردی و بهداشتی

دستگاه دست خشک کن یک وسیله‌ی برقی است که با استفاده از مکانیزم خاصی می‌تواند دست‌ها را خشک کند، این دستگاه مجهز به سیستم چشمی الکترونیکی بوده و با تشخیص دست شروع به کار می‌کند. به طور معمول برای استفاده آسان از دست خشک کن، آن را بر روی دیوار نصب می‌کنند. اگرچه بسیاری از افراد خرید این دستگاه را بیهوده می‌دانند، اما لازم به ذکر است که خرید دست خشک کن یک ضرورت برای محافظت از سلامتی افراد است.

کاربردهای دست خشک کن برای اماکن مختلف

دست خشک کن وسیله‌ی برقی‌ای است که در کل جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دستگاه که در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته است برای اماکن زیر بسیار مناسب خواهد بود:

  • اماکن عمومی مثل سرویس بهداشتی پارک‌ها، بقاع متبرکه و...
  • سرویس بهداشتی مدارس و دانشگاه‌ها
  • مجتمع‌ها و مراکز خرید بزرگ
  • سرویس بهداشتی خانگی

شاید شما تاکنون چند باری دست گاه دست خشک کن را در مراکز مختلف دیده باشید، اما به ویژگی‌های آن توجه نکرده باشید، جالب است بدانید استفاده از دست خشک کن در مراکز مختلف نشان از قابلیت‌ها و مزایای خاص این دستگاه کاربردی است. اما آیا می‌دانید دست خشک کن چه مزیت‌هایی دارد؟

برجسته‌ترین مزایای خرید دست خشک کن

  1. از آنجا که خرید یک دست گاه دست خشک کن دیواری و نصب آن بر روی دیوار موجب می‌شود که استفاده از حوله حذف شده و بدون تماس دست‌ها با دستگاه، خشک شود. به طور قطع عدم تماس دست با دستگاه مانع انتقال بیماری‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها خواهد بود.
  2. با خرید دست خشک کن تا حد بالایی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید؛ چراکه با وجود یک دست گاه دست خشک کن در سرویس بهداشتی مصرف رول دستمال کاغذی نیز کاهش یافته در نتیجه هزینه‌های شما کم خواهد شد. از طرفی استفاده از این دستگاه به پاک ماندن محیط زیست نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.
  3. این دستگاه‌ها عملکرد سریعی دارند، به همین جهت برای اماکن عمومی کاملاً مناسب هستند و موجب شلوغی بیش از اندازه سرویس بهداشتی‌های عمومی جلوگیری می‌کند.
  4. طبق بررسی‌های انجام شده بسیاری از مردم که دست گاه دست خشک کن را خریداری کرده‌اند از عملکرد آن رضایت کامل داشته‌اند.

علیرغم اینکه دست گاه دست خشک کن یک وسیله‌ی برقی است و با ایجاد گرما دست‌ها را خشک می‌کند، اما مصرف برق بسیار پایینی دارد. بنابراین خرید دست خشک کن از چندین منظر برای افراد سودمند خواهد بود، از طرفی مراقبت از سلامتی نوعی وظیفه‌ی فردی و مهم است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشید. ابتلا به برخی بیماری‌های ویروسی به ظاهر کوچک ممکن است عوارض جبران ناپذیر بسیاری به بار آورد، بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که از خود و خانواده مراقبت کنید.

دست گاه دست خشک کن چند نوع دارد؟

اگر قرار بر این باشد که اهمیت خرید دست خشک کن الکترونیکی روشن شود، می‌بایست ویژگی‌های انواع دست خشک کن مورد بررسی قرار بگیرد. به طور کلی دست خشک کن‌ها دو نوع دارند:

  1. دستی:

در ابتدا مبتکران خشک کن دست را به شکل دستی ساختند، این نوع دست خشک کن با یک دکمه روشن شده و پس از خشک شدن دست می‌بایست دوباره آن را خاموش می‌کردند. این نوع خشک کن از نظر بهداشتی خیلی مناسب نمی‌باشد، زیرا برای روشن و خاموش کردن آن نیاز به تماس دست با دستگاه وجود دارد.

  1. اتوماتیک:

پیشرفت‌های علم و فناوری موجب شد که مهندسین در حوزه ساخت محصولات بهداشتی نمونه‌ی تمام اتوماتیک دست خشک کن را طراحی و تولید کنند. این نوع خشک کن‌ها که مجهز به سنسور چشمی هستند بیش از نوع اول مورد محبوبیت قرار گرفت و تا حد زیادی به افراد در جهت رعایت اصول بهداشتی کمک کرده است. بنابراین طبیعی است که بیش از نوع اول بر روی خرید آن تاکید شود.

بنابراین با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه کاربردی بهتر است یکی از بهترین برندهای آن را برای خرید انتخاب کنید تا طول عمر بالا و کیفیت ساخت داشته باشد. به طور مثال با خرید یک عدد دست گاه دست خشک کن برای سرویس بهداشتی رستوران خود می‌توانید در یک فضای کاملاً تمیز به مشتریان خود خدمات ارائه کنید. اما سوال اصلی آن است که بهترین تولید کننده دست خشک کن را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

بهترین برند تولید کننده دست خشک کن را بشناسید!

به طور قطع برند دست گاه دست خشک کن بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه شرکت و برند تولید کننده می‌بایست اصول و پارامترهای خاصی را برای ساخت دست خشک کن در نظر بگیرد. به عبارت دیگر دست خشک کن می‌بایست مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شود. خوشحال کننده است اگر بدانید یکی از بهترین برندهای تولید کننده دست خشک کن در ایران وجود دارد! بله… شرکت آریان فراز پرسام به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده‌ی محصولات بهداشتی در کشور فعال بوده و تولیدات جذاب و کاربردی را به هم‌وطنان عزیز ارائه کرده است.

این شرکت که دفتر کاری در تهران دارد، دارای کادری مجرب و حرفه‌ای بوده و تولیدات کاربردی نظیر مایع ریز اتوماتیک، شیرآلات بهداشتی ساختمانی، سطل زباله اتوماتیک، کفشور و… را طراحی و تولید می‌کند. تولیدات شرکت آریان فراز پرسام همواره مورد توجه افراد بوده و فروش بالایی داشته است؛ چراکه این شرکت تولیدات خود را با قیمتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

خرید دست خشک کن رینا از آریان فراز پرسام

جالب است بدانید که شرکت معتبر آریان فراز پرسام تولیدات خود را با نام اختصاری رینا به مردم عزیز ارائه می‌کند، لذا دست خشک رینا یکی از بهترین تولیدات این شرکت می‌باشد. دست خشک کن رینا که دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد قیمتی بالای یک میلیون تومان دارد، اما این قیمت بسته به طول عمر و کیفیت بالای تولیدات این برند مقرون به صرفه است. از طرفی با یکبار هزینه کردن برای خرید دست خشک کن رینا می‌توان این وسیله‌ی برقی را مورد استفاده عموم قرار داد. شرکت آریان فراز پرسام تمامی تولیدات خود را تا ۱۸ ماه ضمانت می‌کند تا مشتریان با خیالی آسوده خرید نمایند. اما آیا می‌دانید بهترین روش برای خرید دست خشک کن رینا چیست؟

شرکت آریان فراز برسام یک راه آسان برای خرید دست خشک کن رینا و دیگر محصولات خود به صورت مستقیم از کارخانه قرار داده است. این شرکت با راه‌اندازی یک وبسایت رسمی امکان خرید مسقیم و اینترنتی محصولات خود را برای مشتریان خود فراهم کرده است. البته ناگفته نماند که با ورود به وبسایت و متصل شدن به کارشناسان می‌توانید از خدمات مشاوره پیش از خرید نیز بهره‌مند شوید. به طور قطع خرید با راهنمایی و مشاوره موجب رضایت قلبی افراد در هنگام خرید خواهد بود. برای خرید اینترنتی دست خشک کن رینا کافی است به وبسایت رفته و محصول مورد پسند خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید و بدون دغدغه در منزل منتظر دریافت محصول خود باشید

کد خبر 461950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.