تجربه کم بازیکنانمان بعضی رقابت‌ها را برای ما سخت می‌کند

بازیکن تیم هندبال ذوب آهن گفت: در ورزش نمی‌شود از قبل مشخص کرد که چه تیمی قهرمان است، در ذوب آهن راه سختی را پیش رو داریم زیرا تیم جوان است و باید صبر کنیم. باشگاه تمام چیزهایی که یک بازیکن نیاز دارد را فراهم کرده و راضی هستیم.

علی شایسته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی‌های اخیر تیم هندبال ذوب آهن اظهار کرد: تیم جوان است و جوان‌گرایی هم دردسر دارد، تیم آماده‌ای هستیم ولی به دلیل جوانی بازیکنانمان بعضی بازی‌ها برای ما سخت می‌شود. دلیل تساوی با پاس ناجا قم این بود که آنها را دست کم گرفته بودیم زیرا در بازی رفت با وجود این که تیم جوانی داشتیم با اختلاف این تیم را شکست دادیم و فکر می‌کردیم این بازی را هم راحت می‌توانیم ببریم. در بازی دوم رو در روی نفت و گاز گچساران با اختلاف پیروز شدیم و مقابل کازرون هم با وجود اینکه تیم خوبی است بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم، اما به خاطر تجربه کم بازیکنانمان با اختلاف یک گل در دقایق آخر این بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است ولی می‌توانیم بهتر باشیم، دوتا از بهترین مربی‌های هندبال را داریم و نتایج بدی نگرفتیم فقط نیاز به زمان داریم تا بیشتر کار کنیم و بهتر شویم. در لیگ امسال تیم‌های خوب زیاد هستند که شانس مس کرمان برای قهرمانی بیشتر است.

بازیکن تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه اگر برای فصل این تیم را نگه دارند و چند بازیکن جذب کنند می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم، تصریح کرد: در ورزش نمی‌شود از قبل مشخص کرد که چه تیمی قهرمان است، در ذوب آهن راه سختی را پیش رو داریم زیرا تیم جوان است و باید صبر کنیم. باشگاه تمام چیزهایی که یک بازیکن نیاز دارد را فراهم کرده و راضی هستیم.

شایسته در خصوص ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال، خاطر نشان کرد: دو بازی دیگر با ستارگان دشتستان و بهبهان داریم که تیم‌های صعود کننده مشخص می‌شوند. در حال حاضر تمرینات را پیگیر می‌کنیم و برای بازی‌های آینده آماده می‌شویم.

وی با بیان اینکه با ذوب آهن قرارداد یک ساله دارم، گفت: مبلغ قرار دادها در هندبال کم است ولی بعضی باشگاه‌ها مبلغی می‌دهند که بازیکن بتواند یک زندگی عادی را اداره کند، در کنار هندبال باید شغل دیگری داشت وگرنه شرایط زندگی سخت خواهد شد.

کد خبر 461795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.