انجام بیش از ۳ هزار عملیات در اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوار/خدمت به ۴۶۹ بیمار کرونایی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از اعزام تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار به سه هزار و ۱۷۴ عملیات امدادرسانی در هشت ماهه امسال و حضور بر بالین ۴۶۹ بیمار مشکوک به کرونا و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به آن‌ها خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در هشت ماهه امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار به سه هزار و ۱۷۴ عملیات امدادرسانی اعزام شدند، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار دو هزار و ۴۲۲ بیمار و مصدوم اورژانسی را پس از انجام خدمات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل کرده و ۱۱۸ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مأموریت‌های فوریت‌های پزشکی برخوار در این مدت دو هزار و ۴۸۷ مورد غیرتصادفی و ۷۴۵ مورد تصادفی بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تعداد مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار، افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال دو هزار و ۷۱۲ مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار در مناطق شهری و ۴۶۲ مورد در نقاط جاده‌ای انجام شده است.

وی در خصوص ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان برخوار در زمینه کرونا، اضافه کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در هشت ماهه امسال با حضور بر بالین ۴۶۹ بیمار مشکوک به کرونا خدمات فوریت‌های پزشکی به آن‌ها ارائه کردند.

راستین با توضیح اینکه شهرستان برخوار در این مدت ۹ حادثه ویژه اورژانسی داشته است، ادامه داد: در هشت ماهه امسال هشت مأموریت احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان در کارنامه پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان به ثبت رسید.

لازم ذکر است این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۱۲۲ هزار و ۴۱۹ نفر از سه پایگاه فوریت‌های پزشکی، دو پایگاه جاده‌ای و ۲۴ نفر پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوردار است.

کد خبر 461756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.