موافقت شورای شهر بجنورد با احداث ۲ میدان بار

رییس شورای شهر بجنورد گفت: اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه علنی شورا موافقت کردند دو شرکت سرمایه گذاری که متقاضی احداث میدان بار در بجنورد هستند در صورت انجام شروط تعیین شده، مجوز احداث میدان بار در این شهر برای آنان صادر شوند.

به گزارش ایمنا بهمن جباری، اظهار کرد: برای احداث میدان بار جدید در بجنورد علاوه بر غرفه داران کنونی میدان بار بجنورد همچنین یک سرمایه گذار دیگر نیز متقاضی احداث این پروژه شدند.

جباری با اشاره به اینکه هر دو متقاضی برای احداث میدان بار جدید در بجنورد شرکت به ثبت رسانده‌اند و زمین در اختیار دارند، عنوان کرد: هر دو متقاضی، درخواست خود را برای اخذ مجوز به شورای شهر بجنورد ارائه داده بودند.

وی گفت: طی دو هفته اخیر درخواست آنها در شورای شهر بجنورد بررسی و به مشورت گذاشته شد و سرانجام در روز گذشته اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه علنی شورا موافقت کردند تا درصورتی که هر دو شرکت مجوز کمیسیون ماده ۵ را بابت تغییر کاربری زمین‌های معرفی شده خود برای احداث میدان بار را اخذ کنند همچنین سرمایه گذار دوم نیز ۳۰ درصد از آورده لازم برای احداث میدان بار را در یک حساب بانکی محرز کند، مجوز برای این دو شرکت صادر شوند.

رئیس شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: زمین‌های این دو شرکت برای احداث دو میدان بار در بجنورد در ضلع جنوبی کمربند شمالی شهر بجنورد واقع است.

جباری تصریح کرد: به طور قطع در سال جاری دو قرارداد با این دو شرکت برای احداث دو واحد میدان بار در بجنورد منعقد می‌شوند.

منبع: راه دانا

کد خبر 461674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.