استمرار تمهیدات کرونایی در پایانه‌های اصفهان

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به قوت خود ادامه دارد، گفت: آمار جا به جایی مسافران در پایانه‌های مسافربری اصفهان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روند کاهشی داشته است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل به شرکت‌های مسافربری و رانندگان، اظهار کرد: پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان بدون هیچ وقفه‌ای در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و با ضدعفونی و گندزدایی مستمر شرایطی فراهم کرده تا مسافران در این شرایط سخت کرونایی آسوده خاطر از پایانه‌های مسافربری اصفهان استفاده کنند.

وی افزود: در ۹ ماهه سال‌جاری نزدیک به چهار میلیون مسافر از طریق پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان جا به جا شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل، با توجه به شرایط خاص کشور و شهر گنبدهای فیروزه‌ای که درگیر شیوع ویروس کرونا شده، روند کاهشی داشته است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروزه وسایل حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای جامعه بشری است از این رو در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات بهتر بتوانیم به شهروندان کمک بسزایی کرده و پایانه‌های پنج‌گانه شهر اصفهان را به‌روزرسانی کرده و امکانات را برای تمامی مسافران فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان فروش بلیت اینترنتی از ۳۰ درصد به ۷۲ درصد رسیده است به طوری که بیش از ۷۰ درصد بلیت‌های اتوبوس به صورت اینترنتی فروخته می‌شود.

محبوبی گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان دارای پنج پایانه برون شهری و درون شهری است که در شمال، جنوب، شرق و غرب این کلانشهر واقع شده و پایانه صمدیه به عنوان پایانه درون شهری در اصفهان فعالیت می‌کند.

کد خبر 461627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.