واشنگتن باید اتهام‌زنی به مسکو را متوقف کند

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اتهام زنی اخیر آمریکا به کشورش در خصوص حمله سایبری به وزارت خزانه داری توسط یک گروه هکری روس، اعلام کرد: واشنگتن باید اتهام‌زنی به مسکو را متوقف کند.

به گزارش ایمنا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در واکنش به اتهام زنی اخیر آمریکا به این کشور در خصوص حمله سایبری به وزارت خزانه داری توسط یک گروه هکری روس، خواستار پایان دادن به اتهامات بی‌اساس واشنگتن علیه مسکو شد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص اعلام کرد: بار دیگر، این اتهامات و اظهارات را رد می‌کنم. اگر ماه‌های زیادی است که حملاتی صورت می‌گیرد و آمریکا قادر نیست اقدامی در مقابل آن انجام دهد، دلیلی نمی‌شود که برای هرچیز اتهامات بی‌اساس به روسیه وارد کند.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه اضافه کرد: اینگونه اقدامات هیچ ارتباطی به ما ندارد.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیش‌تر مدعی شد که حمله سایبری به وزارت خزانه داری آمریکا توسط هکرهای روسی انجام شده است!

بر اساس این گزارش، واشنگتن پست اعلام کرد که پلیس فدرال آمریکا مشغول بررسی کمپین یک گروه هکری فعال در سرویس اطلاعات خارجی روسیه بوده که در میان شرکت‌های امنیتی بخش خصوصی به گروه ATP۲۹ یا Cozy bear معروف است.

به گزارش واشنگتن پست، کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما نیز توسط این گروه هکری هک شده بودند!

منبع: مهر

کد خبر 461544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.