یادداشت ارسطو خوش رزم برای حمیدرضا پگاه

ارسطو خوش رزم، بازیگر تئاتر و تلویزیون، که این شب‌ها سریال خانه امن را بر روی آنتن دارد، در صفحه شخصی خود، یادداشتی برای حمیدرضا پگاه نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسطو خوش رزم با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

حمیدرضا پگاه، این نام هیچ وقت از یادم نخواهد رفت، کمال این شب‌های سریال خانه امن که برای من نهایت افتخار بازی کردن نقش پسرش محسن بود.
در طول حدود پانزده سالی که از شروع بازیگری ام به صورت حرفه‌ای می‌گذرد این شانس را داشته‌ام در کنار بازیگران بزرگ و درخشانی حضور داشته باشم، اما بودن در کنار حمیدرضا پگاه تجربه‌ای عجیب و متفاوت بود، تسلط بی نظیرش روی نقش، صبوری، آرامش و لبخند همیشگی‌اش، گویی انگار با خستگی و فشار کار بیگانه است، معنای اخلاق و حرفه ای بودن، عشق به کار و انرژی و سلامت را می‌توان با این انسان بی نظیر معنا کرد.
واژه جنتلمن به واقع برازنده این مرد است. از کوچک‌ترین لحظه‌های بودن در کنارش آموختم و با تمام وجودم لذت بردم، خانه امن در کنار همه عوامل بی نظیرش، الماسی به نام حمیدرضا پگاه را در اختیار داشت تا با درخشش اش این سریال را تبدیل به پرمخاطب ترین سریال تلویزیون با بیشترین میزان رضایت کند. حمیدرضا پگاه عزیزم برایت آرزوی بهترین‌ها رو دارم، سایه ات بر هنر این سرزمین مستدام باشد.

کد خبر 461443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.