بهبود ارتباطات شهری لوکزامبورگ با نرم‌افزار جدید شهردار

شهروندان لوکزامبورگ نرم‌افزاری ایجاد کرده‌اند تا از طریق آن بتوانند ارتباطات خود با همشهریانشان را بهبود بخشند. این نرم‌افزار روی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه قابل نصب است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاربران کنونی نرم‌افزار جدید لوکزامبورگ از همان ابتدای طراحی آن، مشارکت و برنامه‌ای ایجاد کرده‌اند که با نصب آن روی گوشی‌های هوشمند زیست‌پذیری شهری افزایش می‌یابد و امکان اشتغال و سفر به سایر نقاط شهر راحت‌تر می‌شود. این نرم‌افزار که قابلیت‌های بسیاری برای ایجاد پیوند بین ساکنان لوکزامبورگی دارد، از بیست و نهم ماه سپتامبر در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. نرم‌افزار فوق به سه زبان زنده دنیا یعنی انگلیسی، فرانسوی و آلمانی قابل نصب است و بسته به وضعیت کاربر خود، قابلیت‌های بسیاری دارد. در واقع، افرادی که این نرم‌افزار را روی گوشی‌های خود نصب می‌کنند، به هر آنچه که باید در مورد لوکزامبورگ بدانند، دسترسی پیدا خواهند کرد.

مقامات رسمی لوکزامبورگ برای اینکه با نرم افزار جدید ارتباطی شهر تمام نیازهای شهروندان را برطرف کنند، از داوطلبان خواسته‌اند از همان ابتدای طراحی تا ایجاد کامل آن، مشارکت و ایده‌پردازی کنند. در ساخت این نرم‌افزار، ایده‌ها و نیازهای بیش از هزار و ۷۰۰ نفر مورد توجه قرار گرفت و برنامه نهایی به گونه‌ای طراحی شد که تمام خواسته‌های این افراد را برآورده کند.

ساخت نرم‌افزار جدید مخصوص بهبود ارتباطات شهری لوکزامبورگ حدود هفت ماه به طول انجامید و طی این مدت، هر لحظه بر قابلیت‌های آن افزوده می‌شد. در حال حاضر، تمام ساکنان علاقمند شهر می‌توانند به طور رایگان برنامه فوق را دانلود و روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.

جالب است بدانید که کاربران نرم‌افزار جدید شهر می‌توانند با نصب آن، به اطلاعات مهمی نظیر زمان حرکت اتوبوس‌های عمومی از یک ایستگاه مورد نظر، فضاهای رایگان پارک خودرو، ایستگاه‌های دوچرخه‌های اشتراکی، محل جمع‌آوری پسماندها، جاذبه‌های فرهنگی و امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود از لوکزامبورگ را از طریق نرم‌افزار فوق به اطلاع شهردار برسانند تا در اولین فرصت به شکایات یا پیشنهادهای آن‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 461224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.