هومن برق نورد به زیرخاکی پیوست

هومن برق نورد به فصل دوم سریال «زیرخاکی» با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا پیوست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سریال، «زیرخاکی» که در آستانه ساخت فصل دوم قرار دارد، بازیگران تازه‌ای خواهد داشت. هومن برق نورد برای نخستین بار با جلیل سامان همکاری می‌کند.

ابن بازیگر تئاتر که اواخر دهه ۸۰ با سریال «اشکها و لبخندها» در تلویزیون شناخته شد، در یک دهه اخیر تجربیات مختلفی را در کارنامه کاری اش ثبت و در نزدیک به ۴۰ سریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است. همچنین قرارداد سایر بازیگران نیز در حال انعقاد است و به زودی رسانه‌ای می‌شود.

فصل اول «زیرخاکی» با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه در کنار کاراکترهای جدید ادامه پیدا می‌کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال این مجموعه تولید سیما فیلم هستند.

همچنین تاکنون حضور این عوامل پشت صحنه نیز در «زیرخاکی» قطعی شده است: مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: مهران مداحیان، حسین لنجابی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

کد خبر 461222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.