سامانه اینترنتی خدمات غیر حضوری شهرداری ارومیه راه اندازی شد

قائم مقام شهردار ارومیه با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در ایام کرونایی گفت: در این راستا، سامانه اینترنتی به نشانی https://khedmat.urmia.ir راه اندازی شده تا شهروندان بدون حضور در این نهاد، خدمات لازم را دریافت کنند.

به گزارش ایمنا غلامرضا عدل دوست اظهار کرد: این سامانه در جهت تسهیل در انجام خدمات و رفاه شهروندی و پیشگیری از شیوع کرونا و تحقق شهر هوشمند طراحی شده است.

وی اضافه کرد: کاهش تردد شهروندان، ارتقای کیفیت خدمات، به حداقل رساندن خطاهای انسانی و تخلفات احتمالی، تسهیل در نظارت مدیران بر فرایند امور اداری و رصد برخط امور از جمله اهداف ارائه خدمات به صورت الکترونیک است.

قائم مقام شهردار ارومیه همچنین با اشاره به اجرای سامانه شهروند سپاری در شهرداری اظهار کرد: به حداقل رساندن مراجعه مردم به شهرداری به ویژه در ایام شیوع کرونا، تسهیل در روند فرایندهای اداری از جملات اهداف عمده راه اندازی این سامانه است.

عدل دوست با بیان اینکه سامانه شهروند سپاری در مناطق یک و پنج شهرداری ارومیه راه اندازی شده، ادامه داد: در فاز اول اجرای طرح، استعلام‌های بانک و نقل و انتقال‌های املاک غیرحضوری و الکترونیکی شده که این دو امور بیشترین مراجعه مردمی را بعد از درخواست‌ها برای اخذ پروانه ساخت به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سامانه شهروند سپاری در سایر مناطق شهری ارومیه نیز راه اندازی می‌شود، گفت: طی ۲ هفته گذشته از اجرای طرح شهروند سپاری، ۴۵۴ گواهی پاسخ استعلام بانک‌ها و دفاتر ارائه شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 461102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.