۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
جنگ تیم‌ها بر سر هالند

ستاره نروژی باشگاه دورتموند باز هم در کانون توجه نقل و انتقالات قرار گرفته است و باشگاه‌های اروپایی برای به خدمت گرفتن او دست و پا می‌شکنند!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پدر ارلینگ هالند، مهاجم جوان و آینده دار نروژی دورتموند در تازه‌ترین صحبت‌های خود مدعی شده است که باشگاه یوونتوس پیش از پیوستن هالند به دورتموند با وی مذاکره کرده بود اما در نهایت هالند تصمیم گرفت به آلمان برود.

نام ارلینگ هالند در طی یک سال اخیر همیشه در تیتر مهم‌ترین اخبار فوتبال دنیا دیده شده است. بازیکنی که توانست عنوان پسر طلایی فوتبال را از آن خود کند، از زمان درخشش در سالزبروگ مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپا قرار گرفت و باشگاه‌های زیادی برای جذب او پیشنهاد دادند.

در نهایت هالند تصمیم گرفت که به دورتموند برود اما مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن پیشتر اعلام کرده بود که پیوستن هالند به دورتموند به او فرصت نمایش توانمندی‌هایش را خواهد داد و از طرف دیگر می‌تواند سکوی پرتابی برای رفتن به باشگاه‌های بزرگ‌تر باشد.

البته که رایولا اشتباه هم نکرده بود. شاید اگر هالند به تیم‌های بزرگ‌تر ملحق می‌شد، هیچ گاه به اندازه اکنون و در دورتموند فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. از سوی دیگر با درخشش در دورتموند مشخص شد که توانمندی‌های این بازیکن کاملاً قابل اعتماد است و فروغ او در تیم سالزبورگ هم اتفاقی نبوده است.

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات و البته پایان قرارداد ارلینگ هالند با باشگاه دورتموند، هر روز اسامی بیشتری از باشگاه‌های علاقه مند به جذب او شنیده می‌شود. پدر این بازیکن اخیراً اظهار کرده است که هالند سبک بازی رونالدو و زلاتان را بسیار دوست دارد و به نوعی این دو بازیکن الگوهای او هستند. اظهار نظری که ممکن است به معنای انتقال احتمالی هالند به سری آ و یوونتوس باشد.

در حال حاضر باشگاه‌های متعددی از جمله رئال مادرید، یوونتوس، پاریس سن ژرمن و هر دو تیم شهر منچستر در تلاشند تا هالند و دورتموند را برای انتقال راضی کنند؛ تلاشی که مشخص نیست فرجام آن چه خواهد بود و چه سرنوشتی در انتظار هالند است.

کد خبر 461029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.