سپاهان ۴- نساجی صفر / خط و نشان شاگردان محرم برای مدعیان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی پرگل خانگی به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و نساجی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: کی‌روس استنلی (دقیقه ۲۱)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۴۰) و سجاد شهباززاده (دقایق ۴۴ و ۸۳) برای سپاهان

اخطار: کی‌روس استنلی (دقیقه ۲۵)، گئورگی گولسیانی (دقیقه ۹۰+۳) از سپاهان- مجتبی بیژن (دقیقه ۸۱) از نساجی

سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۶- محمد محبی)، سروش رفیعی (۸۵- رضا میرزایی)، محمدرضا حسینی (۶۶- رضا دهقان)، کی‌روس استنلی (۷۴- محمدرضا خلعتبری) و سجاد شهباززاده (۸۵- محمد پاپی)

مربی: محرم نویدکیا

نساجی: نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاهعلی دوست (۵۹- میلاد کمندانی)، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری (۴۰- محمود قائد رحمتی)، حسین زامهران، مهرداد بایرامی (۸۷- امیرحسین موسی زاده)، آرمان قاسمی (۴۶- حسن نجفی)، حامد شیری و کریم اسلامی

مربی: وحید فاضلی

داور: امیر عرب براقی

شرح بازی:

اولین دیدار هفته ششم لیگ برتر در حالی بین سپاهان و نساجی برگزار می‌شد که سپاهان با توجه به عدم نتیجه گیری در دو بازی قبلی، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشت. آنها البته برابر رقیب قدرتمندی قرار گرفته بودند که در فصل جاری عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته بود. با این حال اما سپاهان که با ۳ تغییر نسبت به بازی قبل به میدان آمده بود و از دانیال اسماعیلی‌فر و کی‌روش استنلی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد قفل دروازه نساجی را هم روی همکاری همین دو بازیکن در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند تا نساجی که عقب نشسته بود کمی بازتر بازی را ادامه دهد.

سپاهان اما با استفاده از جلو کشیدن نساجی ضربه دوم را این بار توسط محمدرضا حسینی و گل زیبای او وارد کرد و در ادامه گل فوق العاده زیبای سجاد شهباززاده روی یک حرکت انفرادی قبل از پایان نیمه نخست کار نساجی را تمام کرد تا سپاهان با پیروزی ۳ گله راهی رختکن شود.

در نیمه دوم مطابق انتظار نساجی فشار بیشتری برای جبران گل‌های خورده آورد و بالاتر بازی کرد اما سپاهان به خوبی بر بازی مسلط بود و با یک بازی حساب شده جلوی حملات نساجی را گرفت و در ضد حملات نیز خطرساز بود. در دقایق پایانی سپاهان روی یکی از ضد حملاتش صاحب ضربه آزاد شد و با ارسال خلعتبری و ضربه سر شهباززاده گل چهارم سپاهان به ثمر رسید تا پیروزی سپاهان شیرین‌تر شود.

سپاهان با پیروزی در این دیدار ۱۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم‌ها به رتبه دوم جدول صعود کرد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر نتوانست صدرنشین شود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۱- سپاهان) - توپ در سمت چپ به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و او با پای راست ارسال خوبی روی دروازه داشت تا کی‌روش استنلی با پروازی بلند و ضربه سری زیبا دروازه نساجی را باز کند.

۰-۲ (دقیقه ۴۰- سپاهان) - پاس قطری بلند نورافکن از سمت چپ، در سمت راست زمین نساجی به حسینی رسید تا او با حرکت در عرض درون محوطه جریمه نساجی و ضربه با پای چپ محکم توپ را به تور دروازه بچسباند.

۰-۳ (دقیقه ۴۴- سپاهان) - سجاد شهباززاده با تصاحب توپ در میانه‌های زمین نساجی به سمت دروازه این تیم حمله ور شد و با پشت سر گذاشتن چندین بازیکن و در نهایت ضربه پای چپ دقیق، گل سوم را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

۰-۴ (دقیقه ۸۳- سپاهان) - ضربه آزاد سپاهان در سمت راست را خلعتبری روی دروازه نساجی فرستاد تا سجاد شهباززاده با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- ارسال تند امید نورافکن از سمت چپ نزدیک بود مستقیماً وارد دروازه شود اما دروازه‌بان نساجی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۸- حرکت در عرض و ضربه پای راست نورافکن از پشت محوطه جریمه نساجی که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰- در یک ضد حمله توپ در پشت محوطه جریمه سپاهان به بایرامی رسید و ضربه محکم او پس از برخورد به پای گولسیانی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۷- در یک ضد حمله محمد محبی با پاس در عمق خلعتبری در سمت چپ محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و پاس رو به بیرون او که با ضربه خطرناک شهباززاده همراه شد اما راهی به چارچوب نیافت.

دقیقه ۹۰+۱- در یک ضد حمله محبی در موقعیت تک به تک با دروازه بان نساجی قرار گرفت اما ضربه نهایی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

سپاهان برای اولین بار در زمان مربیگری محرم نویدکیا به پیروزی با اختلاف بیش از یک گل دست یافت.

بهترین بازیکن:

سجاد شهباززاده با دو گل زیبایی که به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 460802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.