لیگ برای ما از فردا شروع می‌شود

سرمربی سپاهان گفت: محرم نویدکیا افکار خوبی دارد، امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس قبل از بازی با نساجی اظهار کرد: نسبت به نتایج ناراضی بودیم، زیرا از دو بازی که می‌توانستیم حداکثر امتیاز را بگیریم یک امتیاز گرفتیم، نکته مثبتی وجود دارد که تیم روند تاکتیکی خوبی دارد و بازیکنان با شرافت در تمرین‌ها شرکت می‌کنند و به ایده‌آل‌ها نزدیک هستیم، هواداران امیدوار باشند ما تیم را به شرایط خوب باز می‌گردانیم.

وی ادامه داد: محرم نویدکیا افکار خوبی دارد، امیدواریم فردا سه امتیاز را بگیریم. از بازی با نساجی فصل برای ما شروع می‌شود و چیزی از دست ندادیم، می‌خواهیم قدم‌های بزرگ برداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تغییر بزرگی در خطوط دفاعی داشتیم، تصریح کرد: گولیسیانی به تیم اضافه شده که شخصیت بزرگی دارد و نقش لیدر تیم را بازی می‌کند. در مسابقات ضربات ایستگاهی نقش مهمی دارند که تیم‌ها روی آن خیلی کار می‌کنند و ما هم در این ضربات مهارت داریم، اما باز هم حساسیت‌های زیادی وجود دارد.

مرزبان اضافه کرد: نسبت به گل‌هایی که خوردیم آنالیز انجام دادیم و سازماندهی جدیدی بوجود آوردیم که کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی در خصوص مصدومان این تیم، خاطرنشان کرد: مصدومیت خاصی نداریم فقط کیانی مشکل عضله‌ای دارد که همراه ما نخواهد بود، خلعتبری هم بهبود یافته است و تیم را همراهی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه روند مربیگری یک پروسه طولانی مدت است، گفت: سالیان سال است که تیم ثبات نداشته و نتایج بدی گرفته است، مدیریت و کادر فنی جدید آمده که سابقه خوبی دارند و به طرف موفقیت می‌روند. تیم روند مثبتی را طی می‌کند که خوشحالیم از این بابت، هیئت مدیره و کادر فنی جدید نیاز به زمان دارند.

مرزبان در رابطه با تاکتیک تیم فوتبال نساجی، اظهار کرد: تیم‌ها برای حمله تنها یک تاکتیک ندارند و سرمربی‌ها از هر روشی که بشود نفوذ کرد استفاده می‌کنند، دید مثبتی نسبت به تیم خودمان داریم تنها مشکلی که داریم عدم استفاده از موقعیت‌های گل است.

وی افزود: استنلی مصدومیت داشت و نمی‌توانستیم از آن استفاده کنیم، روی ضربات ایستگاهی توانمند هستیم تنها از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم، یارگیری نکردن باعث شد که گل دریافت کنیم؛ چندسال پیش که به سپاهان آمدیم هفته‌های اول مساوی کردیم، اما مهم آخر فصل بود که قهرمان شدیم. ارتباط بین بازیکنان و ارتباط آن‌ها با ما خیلی مهم است، بازیکنان باید بفهمند نماینده مکتب بزرگ سپاهان هستند. جای هواداران سپاهان در ورزشگاه خالی است امیدواریم هرچه زودتر به ورزشگاه برگردند.

کد خبر 460706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.