بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در این منطقه آماده بهره‌برداری است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بهره‌برداری از بوستان آرزو و آغاز عملیات اجرایی خیابان بهشتی و خیابان شهید عبدالرسول زرین از جمله پروژه‌های منطقه هفت است که در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به ثمر می‌نشیند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان بهشتی، افزود: این خیابان با عرض ۲۴ متر در دو لاین حدفاصل شهرک کوثر تفکیکی اراضی واقع در جنوب باغ فدک (مادی فدن) احداث خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: در خیابان بهشتی پیاده رو و فضای سبز، بدنه سازی و احیای مادی به طول یک‌هزار و ۱۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان شهید عبدالرسول زرین با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال، تصریح کرد: طول این خیابان حدود ۶۰۰ متر با عرض ۲۴ متر و عرض آسفالت ۱۱ متر است که در آن چهار متر فضای سبز و پیاده رو از هر طرف اجرا خواهد شد.

شاطوری از بهره‌برداری بوستان آرزو در فضایی بالغ بر ۹ هزار مترمربع به صورت تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اسباب بازی فیزیک، ساعت خورشیدی و زمین اسکیت و بازی توپی خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساماندهی و خیابان‌سازی بلوار پرستار به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است، افزود: این خیابان حدفاصل خیابان گلستان تا غرضی به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر، مساحت آسفالت بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع و ۲۵۰۰ متر مربع طول جدول‌گذاری است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: خیابان‌سازی بلوار پرستار، عملیات جابجایی تأسیسات برق فشار قوی و دفع آب‌های سطحی و زه‌کشی همچنین ساماندهی مادی با سنگ مالون با هزینه ۳۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه احداث و پیاده‌روسازی خیابان پوریای ولی آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: این خیابان حدفاصل خیابان اشراق جنوبی تا میدان کویتی پور به طول ۵۰۰ و عرض آسفالت ۱۳ متر است.

شاطوری گفت: برای احداث و پیاده‌روسازی خیابان پوریای ولی، یک هزار متر جدول‌گذاری، مساحت آسفالت بالغ بر هشت هزار متر مربع، پیاده‌رو سازی خیابان بالغ بر دو هزار متر مربع و کانال دفع آب‌های سطحی و جابجایی کابل فشار قوی در مجموع ۱۶۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دوربرگردان بلوار ایمان آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: با توجه به طول یک هزار متری بلوار ایمان و نیاز به احداث دور برگردان و با توجه به انبوه درختان، در دو محل دوربرگردان به طول ۱۵ متر و عرض هفت متر و با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از احداث پل سنگی پیاده رو برازنده خبر داد و تصریح کرد: این پل سنگی طبیعی مالون به صورت قوسی با نورپردازی و روی مادی برازنده به صورت پیاده‌راه با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی پارک میخک، گفت: در این پارک اقداماتی همچون ساماندهی پیاده رو با سطحی بالغ بر سه هزار مترمربع، تعمیرات آبنما و مبلمان شهری و احداث موتورخانه با هزینه چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

شاطوری با بیان اینکه نورپردازی پل غیر همسطح شهید شاهمرادی آماده بهره‌برداری است، گفت: در این پروژه ۶۰۰ پروژکتور با لامپ ال ای دی به طول ۱۵۰۰ متر با قابلیت کنترل، تنظیم و برنامه‌ریزی با هزینه پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: نصب نماد پرواز در میدان شهید کویتی‌پور با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال، اصلاح بستر و ساماندهی فضای سبز شامل هرس و جوان‌سازی کندوکوب با هزینه سه میلیارد ریال، نصب مبلمان شهری در پارک‌های سطح منطقه با انجام اقداماتی همچون ترمیم آبیاری قطره‌ای تحت فشار باغ فدک و پل شریعتی، نصب نیمکت، سطل زباله، وسایل حرکت درمانی، تابلوهای معابر، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، تعویض اسباب‌بازی‌های فرسوده و حادثه‌ساز و نصب کف‌پوش، از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری در منطقه هفت به شمار می‌آید.

کد خبر 460605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.