روزنامه‌های ۲۰ آذر؛ کاپیتان‌های ملی‌پوش تراکتور عامل اخراج منصوریان؟

روزنامه‌های ورزشی ۲۰ آذز ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنج شنبه _۲۰ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبر ورزشی" با عنوان " مرا با استراماچونی مقایسه نکنید" صحبت‌های فکری سرمربی استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد در استقلال او را با سرمربی قبلی این تیم مقایسه می‌کنند.

" فرهیختگان ورزشی " پاداش آسیایی هم پیش خور شد" اشاره به قرض ۲۰ درصدی سمعی با کمک یک وزیر و تخفیف ۱۰ درصدی بازیکنان پرسپولیس دارد.

" خراسان ورزشی" باعنوان " کاپیتان‌های ملی پوش تراکتور عامل اخراج منصوریان؟ " اشاره به اخراج منصوریان از تراکتور دارد که نتایج ضعیف این تیم بهانه بود و حاج صفی، شجاعی و دژاگه عامل اخراج این سرمربی هستند، لازم ذکر است که مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت بعد از منصوریان معرفی شد.

" ایران ورزشی" با عنوان " در تیم ما هیچ دو دستگی وجود ندارد" صحبت‌های ارسلان مطهری را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد مسعود و فرشید به استقلال باز گردند تیم جان می‌گیرد و هیچ دو دستگی وجود ندارد.

" گل " با عنوان " سفر نمایندگان به قطر برای تماشای فینال یک دروغ بزرگ است" اشاره به بازی فینال پرسپولیس در آسیا دارد که نمایندگان مجلس حضور خود را برای این بازی تکذیب کردند.

"صدای سپاهان " با عنوان " مراقب باشید بچه‌ها" اشاره به بازی سپاهان برابر نساجی دارد.

"سبز سبزم" باعنوان " ذوب آهنی‌ها در ناجوانمردانه ترین شرایط هم مبارزه کردند" صحبت‌های مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن را نشان می‌دهد که معتقد است ذوب آهن مورد ظلم قرار گرفته است.

"شوت" با عنوان " شجاع: پرسپولیس، هویت و اصالت من است" صحبت‌های شجاع را نشان می‌دهد که گفته در خصوص پرسپولیس تصمیمم را قبل تر ها نشان دادم.

" پرسپولیس " با عنوان " امیدوار باشید اما دل نبندید" اشاره به حضور آل کثیر برای بازی فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

کد خبر 460595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.