تعیین قیمت قبور باغ رضوان برمبنای مصوبه شورا/ مبالغ اضافی حذف می‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با مصوبه شورای شهر از این پس قیمت قبور باغ رضوان مشخص شده و تعیین قیمت‌ها سلیقه‌ای نخواهد بود.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امکانات و خدمات موردنیاز در تمامی قطعات باغ رضوان برای همشهریان به یک اندازه وجود دارد، اظهار کرد: تعداد قبور باقی مانده در برخی قطعات این آرامستان کم‌تر از سایر قطعات است که همین امر تقاضا برای آن‌ها را زیاد کرده است.

وی افزود: این موضوع در قطعات یک تا ۴۵ وجود دارد که هرچه از قطعه یک به سمت قطعه ۴۵ برویم تعداد قبور باقی مانده بیشتر و متقاضیان آن کمتر می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قطعات یک تا ۱۰ بیشترین تعداد متقاضی را دارند که پیشتر برای مدیریت تقاضا رسم بود که غیر از هزینه‌ای که شورای شهر تصویب کرده، هزینه مضاعفی با عناوین خیرات از متقاضیان گرفته می‌شد.

وی ادامه داد: این مبالغ با نظر مدیرعامل سازمان در هر دوره متفاوت شده و معیار مشخصی برای آن وجود نداشت بدین سبب در هیئت مدیره سازمان آرامستان‌ها تصمیم بر این شد تا قیمت‌ها یکنواخت شده و مشخص باشد که قبور هرکدام از قطعات با چه قیمتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

جوادی با اشاره به تصویب لایحه "تعیین قیمت قبور در قطعات یک تا ۴۵ باغ رضوان" توسط اعضای شورای شهر، تصریح کرد: براساس این مصوبه قیمت قبور باقی مانده در قطعات یک تا پنج ۳۰ میلیون تومان، قطعات ۶ تا ۲۰، ۱۸ میلیون تومان، ۲۱ تا ۳۰، ۱۲ میلیون تومان و ۳۱ تا ۴۵، هفت میلیون تومان تعیین شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با این مصوبه شورا، هزینه اضافی با عناوین مختلف و به‌صورت سلیقه‌ای اخذ نشده و مبالغ دریافتی به‌طور شفاف به خانواده متوفی اعلام شود.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه این تعیین قیمت برای قطعات پر متقاضی است، افزود: امکانات در سایر قطعات باغ رضوان به شکل یکسان وجود دارد و قیمت قبور در این قطعات زیر یک میلیون تومان است.

کد خبر 460584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.