به نوجوان گفتن از نوجوان شنیدن

گفتمان هفتگی آنلاین "به نوجوان گفتن از نوجوان شنیدن" پنجشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۶ از سوی دفتر تخصصی نوجوان و با همکاری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر دفتر تخصصی نوجوان با اعلام این خبر گفت: این گفتمان به صورت آنلاین از سوی دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده که از ششم آذرماه آغاز شده و تا پایان سال به صورت تفکیکی ویژه دختران، پسران و والدین برگزار خواهد شد.

صفیه سادات موسویان اظهار داشت: این برنامه قصد دارد شرایط و خصوصیات نوجوان، اتفاقات هیجانی و نابه هنگام و ناشناسی که در این دوران اتفاق می‌افتد را به او آموزش دهد که بتواند در مواجه با آن بهترین تصمیم را بگیرد تا آینده خوبی بسازد و با دیگران ارتباط خوبی داشته باشد.
وی افزود: والدین نیز باید بدانند برای نوجوانان در این سن چه اتفاقی می‌افتد تا بهترین برخورد را داشته باشند، به خصوصیاتش پر و بال دهند و جلوی بعضی رویدادها را بگیرند.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می‌شود و در پایان هر فصل سه گروه دختران، پسران و والدین همراه با اساتید این کلاس‌ها به صورت وبینار همگانی از گفته‌های اساتید مطرح کشوری در حوزه روانشناسی بهره مند می‌شوند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای شرکت در این جلسات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ تماس حاصل کنند.

کد خبر 460223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.