۱۰ درصد از محیط‌بانان اصفهانی به کرونا مبتلا شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۰ درصد از محیط‌بانان این استان از ابتدای شیوع کرونا به این بیماری مبتلا شده‌اند.

سرهنگ مرتضی جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان دارای ۲۰۰ نیروی محیط‌بان در مناطق چهارگانه تحت مدیریت است، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۱۰ درصد از محیط‌بانان ما به این بیماری مبتلا شده‌اند و پس از گذراندن دوره قرنطینه به محل کار خود بازگشتند.

وی افزود: تاکنون بسته‌های اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کووید -۱۹ در پاسگاه‌های محیط بانی برای حفظ سلامت سبزپوشان طبیعت تهیه و توزیع شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان درباره وضعیت حیات وحش در مناطق حفاظت شده در پی بارندگی‌های اخیر، گفت: بارش‌های اخیر در حدی نبوده است که به زیستگاه‌ها و حیات وحش استان آسیب رسانده باشد و تاکنون نیازی به تأمین و توزیع علوفه در مناطق چهارگانه تحت مدیریت نبوده است.

به گزارش ایمنا، استان اصفهان دارای یک اثر طبیعی ملی، دو پارک ملی، پنج پناهگاه حیات وحش، چهار منطقه حفاظت شده، ۱۱ منطقه شکار ممنوع و یک تالاب بین‌المللی است.

کد خبر 460180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.