ترافیک خیابان بزرگمهر روان‌تر می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در راستای رفع ترافیک ناشی از پارک خودرو مراجعان به بیمارستان شهید آیت الله صدوقی در حریم‌های مجاور آن، احداث پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از ۳۸۰ خودرو توسط این بیمارستان به اتمام رسیده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترافیک ناشی از پارک خودرو اطراف بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و در پی آن ایجاد نارضایتی برای شهروندان، اظهار کرد: خیابان بزرگمهر یکی از شریان‌های اصلی مرکز شهر اصفهان است، با وجود انتقال ترافیک به زیرگذر طویل این خیابان در سال‌های گذشته همچنین احداث پارکینگ هشت بهشت توسط منطقه سه در نزدیکی این بیمارستان با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، متأسفانه هنوز در ساعاتی از شبانه روز شاهد ترافیک سنگین ناشی از پارک خودروهای مراجعه کنندگان به بیمارستان هستیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های شده مقرر شد زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع متعلق به این بیمارستان، به احداث پارکینگ تخصیص داده شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: طراحی منحصر به فرد این پارکینگ به سبک مدور و به صورت رامپ پارکینگی در ۱۱ طبقه با مساحت ۱۲ هزار مترمربع در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید آیت الله صدوقی نخستین پارکینگ بیمارستانی از شش بیمارستان این منطقه است که در طرح توسعه و تکریم شهروندان در نظر گرفته شده است که با ظرفیت پذیرش ۳۸۰ خودرو، ترافیک حاصل از پارک خودرویی خیابان بزرگمهر و گذرهای اطراف این بیمارستان را کاهش خواهد داد.

کد خبر 460172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.