شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت می‌کنند

در این بسته خبری از ریزش دیوار آرامستان سنندج تا نصب ۳۰۰ چراغ دکوراتیو در معابر آمل و توسعه خدمات زیر بنایی و روبنایی در بافت فرسوده شهرستان خدابنده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاهش زمان صدور پروانه در پاکدشت

محسن تاجیک، شهردار پاکدشت با بیان اینکه پروانه ساخت‌وساز و پایان کار در این شهر باید در یک هفته صادر شود، گفت: مردم حق دارند در کمترین زمان از خدمات شهرداری برخوردار شوند و اگر مسؤولی نتواند ظرف یک هفته برای متقاضیان پروانه‌های یاد شده را صادر کند، برکنار می‌شود.

مطالعات طرح هدایت آب‌های سطحی خرم‌آباد انجام شده است

محمد شریفی‌مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: در زمینه دفع آب‌های سطحی شهر مشکلات اساسی وجود دارد، مطالعات اولیه برای رفع این مشکل انجام شده و نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

شهرداری‌ها عوارض آلایندگی‌های نفت دریافت می‌کنند

سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض آلایندگی نفت ماهیانه به سازمان شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

توسعه خدمات زیر بنایی و روبنایی در بافت فرسوده خدابنده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، بر لزوم توسعه خدمات زیر بنایی و روبنایی در مناطق بافت فرسوده و سکونت گاه‌های غیر رسمی در شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: با هماهنگی شهرداری صدور پروانه در بافت‌های فرسوده تا ۱۰۰ درصد و همچنین هزینه‌های نظام مهندسی هم تا ۵۰ درصد رایگان است.

ریزش دیوار آرامستان سنندج

مرتضی سنندجی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از ریزش دیواره غربی این آرامستان و آسیب رساندن به ۱۲ دستگاه خودرو سواری خبر داد.

هرس و فرم دهی درختچه‌های سطح شهر قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: بر اساس تقویم زمانبندی، عملیات هرس و فرم دهی گیاهان درختچه‌ای با اولویت حاشیه و رفیوژ معابر اصلی شهر آغاز شد.

نصب ۳۰۰ چراغ دکوراتیو در معابر آمل

سید حمید هاشمی، شهردار آمل گفت: ۳۰۰ چراغ روشنایی دکوراتیو در معابر شهر نصب می‌شود.

اجرای کمربند سبز ورودی‌های شهر بیرجند

ساماندهی، زیباسازی و درختکاری ورودی‌های شهر بیرجند در دستور کار شهرداری، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی قرار گرفت.

بهره‌برداری از اپلیکیشن خدمات شهرداری ساری

علی اصغر اباذری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: هم‌اکنون این اپلیکیشن عرضه‌شده و در مرحله آزمایش از سوی سازمان فاوا شهرداری ساری قرار دارد. این نرم‌افزار موبایلی تا روزهای آینده با تلاش کارشناسان این سازمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشمندسازی کامل خدمات شهرداری قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی مدیریت شهری، از تحقق شهرداری الکترونیک در این شهر با ارائه خدمات مختلف به شهروندان بر بستر سامانه‌های اینترنتی خبر داد.

کد خبر 460118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.