لزوم استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی کشور بارش برف و باران گزارش شده و هموطنان قبل از تردد در محورها مواصلاتی در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، در اکثر محورهای استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان تهران و ارتفاعات محورهای چالوس و هراز بارش برف گزارش شده است.

پلیس راهور از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهای برفی خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

پلیس راهور همچنین از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با توجه به شرایط جوی حتماً سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کند تا دچار حادثه نشوند.

همچنین در اکثر محورهای استان‌های تهران، گیلان، مازندران و هرمزگان بارش باران و در استان زنجان محورهای دندی- زنجان، دندی - تخت سلمان، دندی طارم و دندی تهم کولا گزارش شده است.

رانندگان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

کد خبر 460044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.