۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
مشخصات گوشی جدید اوپو چیست؟

شرکت اوپو قصد دارد گوشی هوشمندی تولید کند که دوربین آن قابل تعویض باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تولیدکنندگان گوشی هوشمند در تلاش هستند حسگر اثر انگشت یا دوربین سلفی را زیر صفحه نمایش قرار دهند، حتی گوشی‌هایی نیز تولید شده است که دوربین اصلی آن‌ها می‌چرخد. در حال حاضر شرکت اوپو قصد دارد ایده جدیدی را عملی کند و گوشی هوشمندی تولید کند که بتوان دوربین آن را تعویض کرد.

شرکت اوپو اعلام کرده است که این دوربین را می‌توان هنگام گرفتن عکس سلفی از گوشی جدا کرد و رو به روی خود قرار داد. علاوه بر این، می‌توان با جدا کردن ماژول دوربین، آن را در زوایای مختلف قرار داد و عکس‌ها یا ویدیوهای خاص ثبت کرد. گزارشات منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که این دوربین به وسیله NFC، USB-C، وای فای یا بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.

انرژی مورد نیاز این دوربین توسط یک باتری لیتیوم یون تامین می‌شود. یکی از مزیت‌های قابل توجه این گوشی مجهز به دوربین قابل تعویض، این است که می‌توانید بدون اینکه گوشی را عوض کنید، دوربین بهتری روی آن قرار دهید. شرکت اوپو فقط پتنت این دوربین را ثبت کرده است، بنابراین تا تولید نهایی آن زمان زیادی باقی مانده است.

همیشه ثبت پتنت به این معنا نیست که ایده مورد نظر به واقعیت تبدیل می‌شود. شرکت اوپو اخیراً یک گوشی تا شدنی نیز معرفی کرده است، اما در حال حاضر قصد ندارد آن را عرضه کند.

کد خبر 459914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.