نفت مسجد سلیمان ۳- سپاهان یک / این دفاع متزلزل

تیم فوتبال سپاهان در روزی که در خط دفاعی اشتباهات فراوانی داشت متحمل دومین شکست فصل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نفت مسجد سلیمان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

داور: محمد حسین زاهدی فر

گل‌ها: ساسان حسینی (دقیقه ۵)، سجاد جعفری (دقیقه ۶۴) و مصطفی ناییج پور (دقیقه ۸۰) برای نفت- سجاد شهباززاده (دقیقه ۴۵+۱) برای سپاهان

اخطار: احمد گوهری (دقیقه ۳۴) از نفت- گئورگی گولسیانی (دقیقه ۴۰)، محمد محبی (دقیقه ۵۴)، علی مصلح (دقیقه ۸۸) از سپاهان

نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار (۴۶- مصطفی ناییج پور)، سجاد جعفری (۸۴- مهران امیری)، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی (۶۹- مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی (۴۶- محمد مهدی محبی)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی (۹۰- محمد مشایخ)

سرمربی: مجتبی حسینی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژاد مهدی، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن (۸۵- علی مصلح)، مرتضی منصوری، مهدی کیانی (۶۹- روح الله باقری)، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی (۸۵- محسن الغسانی)، محمدرضا حسینی (۸۵- محمد پاپی)، محمد محبی (۶۸- دانیال اسماعیلی فر) و سجاد شهباززاده

مربی: محرم نویدکیا

شرح بازی:

دیدار دو تیم نفت و سپاهان در حالی آغاز شد که سپاهان مانند چند دیدار قبلی‌اش در دقایق ابتدایی بازی چندان بر بازی مسلط نبود. این بار اما عدم تسلط در ابتدای بازی، کار دست سپاهانی‌ها داد و این نفت مسجد سلیمان بود که روی اولین کرنر مسابقه توسط ساسان حسینی در دقیقه ۵ به گل رسید.

در ادامه سپاهان که رفته رفته به شرایط زمین ناهموار ورزشگاه آشنایی پیدا کرد بر بازی سوار شد و توانست دروازه نفت را تهدید کند و در نهایت در آخرین دقیقه نیمه نخست با شوت سجاد شهباززاده به گل تساوی رسید.

در نیمه دوم در حالی که سپاهان برای زدن گل دوم و برتری آمده بود و نفت مسجد سلیمان با ارائه یک بازی بسته به دنبال حفظ نتیجه تساوی بود اما بر خلاف جریان بازی این نفت مسجد سلیمان بود که ابتدا در دقیقه ۶۴ روی حرکت انفرادی بازیکن نفت و اشتباه گولسیانی و کیانی در مهار او گل دوم را دریافت کرد و سپس در دقیقه ۸۰ باز هم روی ضربه کرنر گل سوم را به ثمر رساند و به اولین پیروزی فصل خود دست یافت.

با این حساب سپاهان در روزی که در خط دفاعی اشتباهات فراوانی داشت و روی هر سه گل اشتباه مدافعان نقش داشت ۳ امتیاز دیگر را هم از دست داد و حالا باید منتظر سقوط چند پله‌ای در جدول رده بندی باشد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵- نفت مسجد سلیمان) - کرنر ارسالی نفت مسجد سلیمان با ضربه سر ساسان حسینی تبدیل به گل شد.

۱-۱ (دقیقه ۴۵+۱- سپاهان) - سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه میزبان را باز کرد.

۲-۱ (دقیقه ۶۴- نفت مسجد سلیمان) - حرکت پا به توپ سجاد جعفری از میانه‌های زمین سپاهان با پشت سر گذاشتن گولسیانی همراه شد تا با تک به تک شدن با دروازه بان سپاهان گل دوم را به ثمر برساند.

۳-۱ (دقیقه ۸۰- نفت مسجد سلیمان) - کرنر ارسالی نفت این بار با ضربه سر ناییج پور به گل سوم نفت تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۷- ارسال محمد کریمی از سمت راست با ضربه سر خطرناک محمد نژاد مهدی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵- شوت فنی محمدرضا حسینی از کنج سمت چپ محوطه جریمه نواخته شد را گوهری به زیبایی از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۷۲- ارسال ضربه آزاد توسط اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه نفت با ضربه سر باقری تبدیل به گل شد اما به دلیل آفساید گل مردود شد.

دقیقه ۷۲- شوت محکم بازیکن نفت مسجد سلیمان را نیازمند به زیبایی دفع کرد.

اتفاق ویژه:

این اولین باخت سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر بود.

بهترین بازیکن:

سجاد جعفری هافبک نفت که زننده گل دوم نفت هم بود بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 459866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.