ذوب آهن ۰ _ ۲ شهر خودرو/ کرونا جان ذوب آهن را گرفت

ذوب آهن در روزی که ۱۷ نفر از بازیکنان خود را به علت ابتلا به کرونا نداشت بازی را به شهر خودرو واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن امروز یکشنبه _۱۶ آذر ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف شهر خود رو رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهر خودرو به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و شهر خودرو

ورزشگاه: فولاد شهر

داوران: پیام حیدری، بهمن عبدالهی، صالح عرب آبادی و علیرضا حیدرپناه.

ناظر: سعید بطحائی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب‌زاده، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی، دانیال مؤمنی، علی نبی‌زاده، علیرضا منظمی.

سرمربی: رحمان رضایی.

ترکیب تیم فوتبال شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادق بدیع، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی و صادق صادقی.

سرمربی: محمد نوازی.

کارت زرد:

شهر خودرو: اکبر صادقی (دقیقه ۳۸)

ذوب آهن: مهرداد قنبری (دقیقه ۷۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

شهر خودرو: امین قاسمی نژاد (دقیقه ۱۲ و ۴۷)

شرح بازی:

ذوب آهن این بازی را در حالی شروع کرد که ۱۷ نفر از بازیکنان اصلی خود را به خاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار نداشت که رحمان رضایی با ترکیبی جوان تیم را وارد میدان کرد. شهر خود رو با به دست آوردن یک پنالتی در دقیقه ۱۲ توانست گل نخست خود را وارد دروازه ذوب آهن کند که بعد از آن ذوب آهن دست به حملاتی زد و شهر خودرو هم در ضد حملات صاحب موقعیت شد. با توجه به اینکه ذوب آهن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را ندارد، اما در لاک دفاعی فرو نرفته و موقعیت‌های متعددی به شهر خود رو نداده است. داور یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهر خودرو در نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۴۷ امین قاسمی نژاد از تعلل مدافعین ذوب آهن استفاده کرد و گل دو این تیم را به ثمر رساند، ذوب آهن برای جبران گل‌های خورده تلاش کرد و دو الی سه موقعیت خطرناک ایجاد کرد، اما باعث به ثمر رسیدن گلی برای این تیم نشد، رحمان رضایی تنها سه بازیکن روی نیمکت ذخیره داشت که نمی‌توانست تغییری در تاکتیک تیم ایجاد کند و خستگی بازیکنان هم در زمین مشهود بود. در نهایت شاگردان رحمتی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر تیم کرونا زده ذوب آهن را شکست دهند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: بازیکن ذوب آهن ارسالی روی دروازه شهر خودرو انجام داد که عکاشه با ضربه سر توپ را در اختیار منظمی قرار داد، شوت منظمی با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۶: روی پاس اشتباه حبیب زاده، الجبوری در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را با پوشش خوب عبدالله حسینی در خط دروازه، شهاب گردان به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۱: بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن روی یک ضربه آزاد قصد داشت دروازه شهر خودرو را باز کند اما میلاد فرهانی هوشیار عملکرد و اجازه این کار را نداد.

دقیقه ۴۳: روی یک کار تیمی خوب از شهر خودرو، شوت الجبوری در موقعیت تک به تک را شهاب گردان با دست چپ خود مهار کرد.

دقیقه ۵۱: عکاشه از سمت راست محوطه جریمه شوت زمینی به سمت دروازه شهر خودرو شلیک کرد که این شوت را فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۶: بازیکن ذوب آهن شوتی به سمت دروازه شهر خودرو زد که در دستان فراهانی قرار گرفت.

دقیقه ۸۱: مهرداد قنبری روی یک ضربه آزاد ارسالی روی دروازه شهر خودرو انجام داد که ضربه سر عکاشه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ضربه کات دار میلاد جهانی با عکس‌العمل به موقع دروازبان شهر خودرو دفع شد.

شرح گل:

دقیقه ۱۲: بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو با جای گذاشتن یک بازیکن از ذوب آهن وارد محوطه جریمه این تیم شد که با خطای مدافع ذوب آهن متوقف شد و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد و امین قاسمی نژاد موفق شد توپ را وارد دروازه ذوب آهن کند.

دقیقه ۴۷: امین قاسمی نژاد از تعلل مدافعین ذوب آهن استفاده کرد و گل دوم خود و شهر خود رو را به ثمر رساند.

کد خبر 459864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.