آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور ۱۵ آذر

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد در محورهای کشور نسبت ‌به روز قبل ۵/۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

‌به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵/۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷/۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۳ الی ۴ انجام شده است.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۸۷۳۷۸

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۷۶۳۰۱

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۷۶۰۳۳

۴

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۷۴۴۴۸

۵

شهریار - تهران (شهر قدس)

تهران

۵۳۵۱۳

۶

تهران - شهریار (شهر قدس)

تهران

۵۰۶۰۱

۷

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۴۸۵۴۵

۸

بومهن - جاجرود

تهران

۴۲۵۲۲

۹

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۳۹۶۱۰

۱۰

تبریز - ایلخچی

آذربایجان شرقی

۳۷۹۶۶

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.‌

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۶ - محور فرعی سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۲ آبان ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۷ – محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۱ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۸ – محور سروآباد - پاوه، واقع در استان کردستان، از مورخ ۳ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۹ – محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۱۰ – محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۱۱ – محور پدافند جنوب غرب - امیدیه، واقع در استان خوزستان، از مورخ ۸ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱ – محور هراز (حد فاصل آب اسک تا منظریه)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ شهریور لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۸ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری از کیلومتر ۷۵ الی ۹۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲ - آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی)، (حد فاصل تیر ۱۱۸۰( آبیک) الی تیر ۲۰۰ (گرمدره))، واقع در استان البرز، از مورخ ۱ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری، حدفاصل تیر ۱۱۸۰ الی تیر ۲۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳ - آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱۳ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری از کیلومتر ۱۰ الی ۵۰ (حدفاصل پل فردیس تا پل هشتگرد)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور اسلامشهر- احمد آباد مستوفی (از تقاطع اتوبان آزادگان تا پل اتوبان ساوه)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۵ شهریور لغایت ۲۵ آذر ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات در صورت انسداد مسیر تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران - ساوه و یا بزرگراه آزادگان، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور اسلامشهر- احمد آباد مستوفی (بعد از پل اتوبان ساوه تا تقاطع اتوبان آزادگان)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۶ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات در صورت انسداد مسیر تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران- ساوه و یا بزرگراه آزادگان، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور تهران - رودهن و بالعکس (کمربندی جنوبی بومهن)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار، از کیلومتر ۲۲ الی ۵۰۰+۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۵ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸- آزاد راه تهران – قم و بالعکس، واقع در استان تهران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات مرمت و نصب نیوجرسی‌های بتنی مفصلی دار رفوژ میانی، کیلومتر ۳۵ الی ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور کرج – چالوس (محدوده پیچ آینه)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۳۰ آذر ۹۹ (به غیر از تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ مهر)، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی گالری، کیلومتر ۴۰۰+۶۴، محور فوق به صورت مقطعی مسدود بوده، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور کرج – چالوس (محدوده سه راهی کندر تا خوزنکلا)، واقع در استان البرز، از مورخ ۶ آبان لغایت ۱۹ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات حفاری جهت گاز رسانی، از کیلومتر ۳ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی) (حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۱ آبان لغایت ۱۵ آذر ۹۹، از ساعت ۲۲ الی ۴ صبح روز بعد، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری از کیلومتر ۳۱ الی ۱۳ (حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۲ – محور هراز (مسیر شمال به جنوب- خروجی تونل شماره یک امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ آذر لغایت ۱ دی ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات دیوار پای ترانشه، از کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- آزادراه قزوین – کرج و بالعکس (محدوده هشتگرد)، واقع در استان البرز، از مورخ ۲۸ آبان لغایت ۲۰ آذر ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جمع آوری سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض، کیلومتر ۵۰۰+۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- محور قدیم تهران – ساوه و بالعکس (شهرک صنعتی پرند)، واقع در استان تهران، از مورخ ۹ آذر لغایت ۱۵ بهمن ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، کیلومتر ۷ الی ۸، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد مسیر ساوه به تهران (باند شمالی) از ورودی شهرک صنعتی پرند و مسیر تهران به ساوه (باند جنوبی) از کنار گذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

ب) سایر محورها:

اصفهان:

۱- محور شهر کرد- اصفهان، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۱ آذر لغایت ۲۲ آذر ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب راه اندازی WIM، کیلومتر ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان رضوی:

۱- محور نیشابور – سبزوار (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ شهریور لغایت ۱۶ آذر ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۶ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور سبزوار – نیشابور (باند رفت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ شهریور لغایت ۱۶ آذر ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۴ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور سبزوار – نیشابور (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ شهریور لغایت ۱۶ آذر ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۴۰ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور مشهد – چناران (فرعی ناظریه- شاندیز تقاطع فرح آباد)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۲ شهریور لغایت ۲۲ آذر ۹۹، از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰، به دلیل اجرای عملیات احداث زیرگذر، کیلومتر ۳۰۰+۱۴، محور فوق مسدود بوده و تردد از کنار گذر احداثی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور بردسکن – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۲۳ الی ۲۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور حکم آباد – انداده، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۳۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور سبزوار – حکم آباد – اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت، کیلومتر ۵۰۰+۳۷ الی ۶۰۰+۶۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور چناران – مشهد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تعریض محور، از کیلومتر ۶۸۳+۷ الی ۸۹۶+۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور کاشمر – شادمهر (فرگ قوچ پلنگ)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۳۰ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تعریض زیر گذر، کیلومتر ۷۴۰+۷، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور به صورت رفت و برگشت، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور قدیم مشهد – باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۹ مهر لغایت ۹ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ الی ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور باغچه – نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۹ مهر لغایت ۹ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۷ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور بردسکن – کاشمر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۷ مهر لغایت ۳۰ دی ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات خاک‌ریزی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی راه، از کیلومتر ۴ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور فرعی خلج – مغان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۹ مهر لغایت ۳۰ آذر ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات اصلاح هندسی ورودی منطقه گردشگری هفت حوض، از کیلومتر ۵ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۴- محور سبزوار – بردسکن (حوزه بردسکن)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۹ مهر لغایت ۳۰ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۵، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۵- محور سبزوار – بردسکن (حوزه سبزوار)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۹ مهر لغایت ۳۰ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۵، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۵ الی ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۶- محور بردسکن – درونه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳ آبان لغایت ۳۰ دی ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، از کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۷- محور بجستان – بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۷ آبان لغایت ۷ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۷ الی ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۸- محور سبزوار – کاهک، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۷ آبان لغایت ۷ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۷ الی ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۹- محور باغچه – نیشابور (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۷ آبان لغایت ۷ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۰- محور طرقبه – نغندر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۷ آبان لغایت ۲۵ اسفند ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات احداث پل زیر گذر، از کیلومتر ۲۰۰+۸ الی ۸۵۰+۸، تردد از کنار گذر احداثی همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۱- محور کاشمر – سه راهی فیض آباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۴ آبان لغایت ۱۴ بهمن ۹۹، از ساعت ۶ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات خاک‌ریزی، احداث ابنیه فنی، اجرای روسازی و آسفالت، از کیلومتر ۱ الی ۵، تردد از کنار گذر احداثی همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۲- محور سرخس – مشهد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۴ آذر لغایت ۴ بهمن ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری احداث و لاین کندرو، از کیلومتر ۸۰ الی ۸۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

قم:

۱- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۵ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ و روزهای سه شنبه، پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۱۵ الی ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور کمربندی جنوبی قم – اراک، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور قدیم قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۴ الی ۱۷ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای یکشنبه و دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

گیلان:

۱- آزاد راه رشت - قزوین (شمال به جنوب – پل زیتون)، واقع در استان گیلان، از مورخ ۲۰ آبان لغایت ۳۰ بهمن ۹۹، روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۶، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ الی ۱۶ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۲ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه و کوله A۲پ ل شماره ۶، کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

مازندران:

۱ – محور هراز (حد فاصل آب اسک تا منظریه)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ شهریور لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۸ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری، از کیلومتر ۷۵ الی ۹۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲ – کمربندی آمل (شمالی و جنوبی آمل)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی بتنی، از کیلومتر ۰ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳ – بزرگراه بابل -آمل، واقع در استان مازندران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی بتنی، از کیلومتر ۵ الی ۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴ – محور هراز (مسیر شمال به جنوب- خروجی تونل شماره یک امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ آذر لغایت ۱ دی ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات دیوار پای ترانشه، از کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کد خبر 459501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.