بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» فردا _یکشنبه ۱۶ آذماه ۹۹_ شش پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این منطقه با صرف اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده و بهره‌برداری می‌شود.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری، احداث پارکینگ طبقاتی خیابان عسگریه (مشارکت با بیمارستان عسگریه) جنب بیمارستان عسکریه است که برای آزادسازی و احداث آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و ظرفیت گنجایش ۲۳۰ خودرو را دارد.

وی با بیان اینکه تملک و احداث خیابان مصلی (حدفاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان) به طول ۲۷۰ متر و عرض ۲۴ متر انجام شده است، افزود: هزینه احداث و آزادسازی این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه احداث کلکتور شرقی- غربی و مخزن آب یک هزار مترمکعبی گل نرگس با مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر است که برای احداث و آزادسازی آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان صباحی با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و پیاده‌روسازی خیابان پروین با مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در این منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی گفت: پارک پروین (خیابان پروین- نبش خیابان شیخ طوسی شرقی) با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و اثرگذار شهر اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: این منطقه با وسعت دو هزار و ۲۰۰ هکتار و حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت یکی از مناطق پویا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: علی رغم اینکه این منطقه یک منطقه حاشیه‌ای بوده که مهاجران زیادی را در خود جای داده است لیکن تمام گروه‌ها و قومیت‌ها به صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ رویکرد مبتنی بر تعامل و ارتباط دوسویه با شهروندان تأکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در این منطقه و مشارکت شهروندان در مباحث مختلف همواره مورد توجه بوده و در این راستا با گروه‌های تأثیرگذار از جمله معتمدان محلی جلسات متعددی برگزار شده و معتقدیم این اقدامات باعث هم افزایی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان شده است.

کد خبر 459475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.