سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی سیرجان/بازسازی اتوبوس‌های خرمشهر

در این بسته خبری از آزادسازی حریم خیابان "شهید جلالوند" پره‌سر تا افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در زرند و ساماندهی تابلوهای معابر شهری در ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خروجی قزوین مسدود می‌شود

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از انسداد خروجی شهر از روز جمعه ۱۴ آذر خبر داد.

ساماندهی تابلوهای معابر شهری ساری

عین الله احمدی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری گفت: عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر سطح شهر ساری در راستای بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی در حال انجام است.

احداث ۶ هزار متر کانال هدایت آب‌های سطحی در بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل از احداث شش هزار متر کانال هدایت آب‌های سطحی در این شهر با اختصاص اعتباری بالغ ۶۰ میلیارد ریال ‏از ابتدای سال تاکنون خبر داد.‏

عملیات احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در واوان

جهت هدایت فاضلاب و آب‌های سطحی، عملیات جدول کشی و احداث کانال در بلوار امام خمینی شهرک واوان در حال انجام است.

بازسازی چهار دستگاه اتوبوس توسط شهرداری خرمشهر

چهار دستگاه اتوبوس که طی سنوات قبل به دلیل عدم کارایی از چرخه خدمات دهی به شهروندان خارج شده بودند اکنون پس از تعمیر و بازسازی کامل وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری شدند.

آزادسازی حریم خیابان "شهید جلالوند" پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره سر گفت: پیرامون خیابان شهید جلالوند به متراژ ۴۰۰ متربع عقب نشینی شد و کل حریم آن آزادسازی شد.

در نظر داشتن افراد کم توان در ساخت پیاده رو بلوار آیت الله طالقانی

شهرداری طالقان در عملیات ساخت پیاده رو با سنگ فرش بتنی در بلوار آیت الله طالقانی، تمامی مسائل فنی مربوط به تردد افراد کم توان را در نظر گرفته است تا آنان بتوانند به راحتی از پیاده راه عبور کنند.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند با اشاره به افزایش قیمت کرایه تاکسی‌های درون شهری و آژانس‌های تلفنی گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر نرخ کرایه تاکسی و آژانس‌های درون شهری با افزایش متوسط ۱۵ درصد نسبت به نرخ‌های سال قبل تصویب شده است.

رونمایی از سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی سیرجان

رضا سروش نیا، شهردار سیرجان گفت: این سامانه خودرویی مجهز به چهار دوربین رنگی مادون قرمز است که کار ثبت تخلفات رانندگی در شهر را انجام می‌دهد.

نصب مخازن ترافیکی در لواسان

احمدرضا کردی کلاکی، سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری لواسان گفت: پروژه نصب مخازن پلاستیکی ترافیکی (کاشن تانک) در سطح شهر با هدف افزایش سطح ایمنی معابر شهر به ویژه هنگام نزولات جوی آغاز شد.

کد خبر 459419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.