وقتی مارسیال و راشفورد از زلاتان هیچ چیزی یاد نگرفته‌اند

بدون شک زلاتان ابراهیممویچ یکی از مهاجمان تکرار نشدنی تاریخ فوتبال محسوب می‌شود و بازی در کنار او می‌تواند موهبتی برای هر بازیکنی باشد، اما انگار مارسیال و راشفورد از تجارب او استفاده نکرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، چند سال قبل در زمان حضور زلاتان ابراهیممویچ در ترکیب تیم منچستریونایتد، مهاجمان فعلی این باشگاه یعنی مارسیال و رشفورد نیز حضور داشتند. بازیکنانی که می‌توانستند از تجربیات زلاتان استفاده کنند و یاد بگیرند که او چطور می‌تواند تا این حد به تیم خود کمک کند.

در حالی شب گذشته دیدار منچستریونایتد و پاریس سن ژرمن به پایان رسید که شیاطین سرخ در این دیدار شکست خورند و کار خود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تا حدود زیادی سخت کردند. منچستری‌ها در دیدار بعدی خود باید به مصاف لایپزیش بروند.

با وجود شکست منچستریونایتد، بیشتر انتقادات نسبت به مهاجمان این تیم روانه شد. مارسیال و رشفورد به عنوان گزینه‌های اول این تیم در خط تهاجمی به هیچ عنوان نتوانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند و یونایتد شرایط نسبتاً خوب خود در این فصل را مدیون بازی‌های فوق‌العاده برونو فرناندس است.

پل اسکولز، ستاره اسبق یونایتدی‌ها در مصاحبه‌ای تازه گفته است: من فکر می‌کنم که کاوانی نمی‌تواند در طولانی مدت کمک زیادی به تیم بکند. او بازیکن بسیار خوبی است اما مسئله این است که من تنها تا یکی دو سال آینده توانایی استفاده از او را داریم و پس از آن کاوانی دیگر نمی‌تواند به تیم کمک زیادی بکند.

وی افزود: در طی هجده ما حضور زلاتان در یونایتد نیز اوضاع به همین منوال بود. او ستاره فوق‌العادهای برای تیم ما بود اما نکته اینجاست که آیا زلاتان دانش و تجربه خود را به مهاجمان جوان‌تر تیم انتقال داد؟ من فکر می‌کنم که مارسیال و رشفورد به هیچ عنوان نتوانستند از حضور زلاتان استفاده کنند.

اسکولز در پایان اشاره کرد: امیدوارم که کاوانی بتواند دانش و تجربه خودش را در اختیار بازیکنان جوان‌تر تیم بگذارد. او احتمالاً خودش هم می‌داند که به اینجا نیامده تا چندین و چند بار گلزنی کند بلکه این موضوع هدف جانبی حساب می‌شود و هدف اصلی او باید آموزش تبدیل شدن بازیکنان جوان به گلزنان تمام عیار باشد.

کد خبر 459250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.