جزئیات آموزش دانش‌آموزان در مناطق قرمز، نارنجی و زرد استان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: ادارات آموزش و پرورش با ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان فعال هستند، آموزش‌ها همچنان به صورت مجازی است و برای حضور همکاران در مدارس استانداری تصمیم‌گیری می‌کند و از طریق روابط عمومی اعلام خواهیم کرد.

محمدرضا ناظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ادارات آموزش و پرورش با ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان فعال هستند، اظهار کرد: آموزش‌ها همچنان به صورت غیرحضوری و مجازی است و برای حضور عوامل اجرایی و کادر مدارس استان استانداری تصمیم‌گیری می‌کند که موارد را از طریق روابط عمومی اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: روند آموزش مجازی به خوبی در مدارس پیگیری می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، حتی در محدودیت‌های اخیر که کادر و عوامل اجرایی در مدارس حضور نداشتند، آموزش مجازی با قوت در حال انجام است. از کیفیت مناسبی برخوردار بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در خصوص فرار آنلاینی دانش آموزان، تصریح کرد: هنوز از این موضوع آماری نداریم، اما قطعاً این مسئله وجود دارد و در زمان انجام آزمون‌ها مشخص می‌شود که آموزش مجازی تا چه حد به دانش‌آموزان رسیده است و کیفیت یادگیری دانش‌آموزان مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط شهرستان‌ها هم مناسب است البته شرایط برخی مناطق روستایی با شهر اصفهان متفاوت است، برای خانواده‌هایی که نیازمند تهیه سخت افزار برای دانش‌آموزان خود هستند، تسهیلات بانکی را در نظر گرفته‌ایم، اتاق بازرگانی نیز در حال تهیه تعدادی تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند است، در حال تلاش برای ساماندهی دانش آموزانی که به تبلت برای آموزش مجازی نیاز دارند، هستیم.

وی با اشاره به نظر آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون‌ها، تصریح کرد: از نظر آموزش و پرورش امتحانات بهتر است که به صورت حضوری انجام شود تا بتوان واقعیت کیفیت آموزش را ارزیابی کنیم، اما ما طبق دستورات ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم و هر نظری که ستاد بدهد، طبق آن پیش می‌رویم.

ناظم زاده با توضیح اینکه هر کدام از شهرستان‌های استان اصفهان باید طبق رنگ‌بندی وضعیت خود عمل کنند، اضافه کرد: در حال حاضر برخی از شهرستان‌ها قرمز، برخی نارنجی و تعدادی نیز زرد هستند و هر کدام باید طبق وضعیتی که دارند، برای آموزش حضور پیدا کنند. دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت کنند.

کد خبر 459151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    8 2
    به نظرم باید غیر حضوری باشد چون سلامت دانش اموزان از هر چیزی مهم تر لست