شناسایی ۱۰۰ نقطه آسیپ پذیر یاسوج/تعطیلی شهرداری شیرود

در این بسته خبری از ساماندهی تابلوهای مزاحم شهری تا رفع آبگرفتگی چهار نقطه حساس شهر قروه و خدمات رسانی به شهروندان چابهار در ایام کرونا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تحقق ۴۳ درصدی بودجه شهرداری بوئین میاندشت

عبدالرضا سپیانی، شهردار بوئین میاندشت گفت: تاکنون ۴۳ درصد از بودجه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری این شهر محقق شده است.

ارائه خدمات اجتماعی در گرمخانه‌های شهرداری ساری

شهرداری ساری در راستای ارائه خدمات اجتماعی، نسبت به اسکان و مددکاری شهروندان نیازمند در گرمخانه‌ها اقدام می‌کند.

رشد ۳۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی در قزوین

در هشت ماه نخست سال جاری مناطق سه گانه شهرداری قزوین ۸۳۶پ روانه ساخت و ساز را صادر کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته است.

اجرای پروژه بام نهاوند

سید سعید شاهرخی، استاندار همدان به پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان برای ادامه عملیات عمرانی بام نهاوند اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه چهارباغ و بام نهاوند در سنوات گذشته تغییر چشمگیری داشته، دگرگون شده و محل مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان خواهد بود.

ساماندهی تابلوهای مزاحم شهری

قدرتعلی طلایی، شهردار نسیم شهر گفت: در راستای ارتقای زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح شهر جمع‌آوری شد.

رفع آب‌گرفتگی چهار نقطه حساس شهر قروه

معاونت خدمات شهری قروه از رفع آب‌گرفتگی در چهار نقطه حساس سطح شهر خبر داد و گفت: طبق گزارشات دریافتی از سامانه ۱۳۷ و بررسی‌های میدانی کارشناسان خدمات شهری، بلوار غدیر جنب ترمینال دهگلان، چهارراه معلم، خیابان پارک و انتهای بلوار آیت الله خامنه ای از نقاطی بودند که طی بارندگی‌های اخیر دچار آبگرفتگی شدند.

۱۰۰ نقطه آسیب پذیر شهر یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در خصوص اقدامات انجام شده شهرداری در راستای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی معابر مرکز استان گفت: بر اساس تجربه به دست آمده از سال‌های گذشته نقاط حادثه خیز شهر شناسایی و بالغ بر ۱۰۰ نقطه آسیب پذیر اعلام شد.

تعطیلی شهرداری شیرود

سید حبیب الله حسینی ثابت، معاون شهردار شیرود از تعطیلی واحدهای شهرداری این شهر تا پنجشنبه به دلیل ابتلای شهردار و هفت کارمند این شهرداری به کرونا خبر داد.

خدمات رسانی به شهروندان چابهار در ایام کرونا

محمد یونس حقانی، شهردار چابهار گفت: شهرداری چابهار با حمایت شورای اسلامی چابهار در راستای یکپارچگی خدمات الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری، امکان ارائه خدمات برای شهروندان از طریق درگاه الکترونیکی را فراهم کرده است.

واریز ۳۸۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

سالار حسین‌پور، معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های این استان توزیع شده است.

کد خبر 458949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.